Powered By Blogger

sâmbătă, 19 iunie 2010

Remember me .

Ok , o sa ziceti inca un film cu masculul mult adorat in toate seriile Twilight nu pentru aspectul lui misto ci pentru ipostaza de vampir. Yeah. Toate fetele iubesc vampirul din Rob si totusi cum eu traiesc filmele mai mult decat trebuie cand am vazut Remember Me mi-a placut de Rob asa cum e el. Om. Nu vampir. Desi vampir suna mai periculos deasta e misto.





Filmul de va ziceam nu e unul obisnuit la care sa plangi cu muci cand raman aia doi impreuna si se iubesc pana la adanci batraneti. Nu. Se iubesc ei, dar el nu e un print ci mai degraba zici ca ar fi posedat. Really posedat. Daca urmaresti cu atentie chiar poti sa auzi respiratia controlata de om nebun. De mai multe ori in film.
Si totusi, povestea e una incredibila cu diverse teme cum ar terorism , dragoste , arta , probleme de familie , viata de student .
Cat despre muci. Apar si ei . La sfarsit cand el moare in atacul terorist din 11 septembrie . Si ea ramane singura si etc etc etc. Filmul deja nu mai are rost cand dispare dansul.
Anyway , in film este si o faza a naibii de adevarata. Sa detaliez. Momentul cinei. Ei doi la restaurant. First date. Romantic , clasic .Meniu , chelner , chestii.
Sa comandam deci. Si eaaaaaaa , eaaaa comanda desertul. Si ii zice : De ce sa astept lucrul pe care mi-l doresc cel mai mult?
Da , dragule. DC SA ASTEPT DESERTUL ALA MINUNAT cand pot sa il am acum? De ce sa stau tot timpul mesei cu gandul la el si nu la tine ?! :))) La ce vrei sa-mi spui ? Sau sa nu-mi spui.

E un film de nota 9 as zice eu, pentru ca 10 nu pot sa dau in general pentru nici un film . Deci e un film bun. Care nu te plictiseste. Care e altfel. Si care desigur i se potriveste perfect multadoratului Rob.
I surrender.



We're of course waiting for more movies. Like this one. Great one .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu