Powered By Blogger

sâmbătă, 18 septembrie 2010

Paris ?

Primul post pentru care mi-am stors creierii jumatate de ora era despre facultate. Dar l-am sters. Prea siropos , si daca nu stiati I'm tough. Plus ca de indata ce voi ajunge acolo , o sa plec . Un pic spre Bran . Daca gresesc cu locatia fetelor mi scuzi sper sa nu va mai razganditi. My mum' wants sure information.
Desigur mister M nici tu nu stii despre acest lucru dar afli acum in timp ce citesti.
Goooooooood . E bine cand ai blog ca poti sa dai vestile un pic mai indirect. Un pic mai mult . And you can't answer back . Deci daca aveti obiectii , deal with them.
Sa revenim . Pentru ca defapt vroiam sa arat ceva dar m-am luat cu altele as usual. Imi place sa bat campiiiiiiii. Cum spuneam , here it is . Taken from masini.ro .
Si cei care vor ajunge la Paris let me know or take me with you pliz:))) .


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu