Powered By Blogger

marți, 6 iulie 2010

Nu e nevoie de titlu

Pentru prima oara in viata mea nu stiu cum sa incep sa vorbesc. Weird ,I know. Poate ca din cauza faptului ca pana acum am scris doar chestii vesele , ironice , mici frustrari .
Si totusi, zilele astea cand am vrut sa scriu ceea ce aveam in minte , adica inca o prostie :)) , m-am hotarat sa o las pe mai tarziu , poate dupa examenul de electrotehnica cand chiar o sa am nevoie de chestii vesele. Asa.
Nu , NU am cazut in depresie. Eu nu mai am depresii demult. Si ii incurajez si pe altii sa renunte la ele. Cat de repedeeee .Buuuuuuuuuut, nu-mi iese intotdeauna.
Meaning , n-am fost niciodata buna sa consolez. Nu stiu nici pana acum de ce. N-am putut sa zic " Da-o dracu de chestie , pune-te pe picioare !" Atunci cand cineva imi zice de o problema pe care o are, problema lui se transforma intr-o problema de-a mea , si noua mea problema adica a lui adica ati inteles voi se transforma intr-un mod de a-mi petrece noptile , visele mele se intorc la 180 de grade . Da, visele alea de groaza ! Devin si mai misto ! No fun. No good. Pain.Ce fraiera.
Si atunci va intreb atunci cand te loveste ceva , te ridici right ? Si cand te loveste altceva , altii iti zic sa te ridici iar , si te ridici ca asa e viata ne face puternici , pe unii chiar putin ironici. Dar cand nu mai putem sa ne ridicam?Sau cand nu mai e nimeni sa ne zica asta? Atunci ar fi bine sa fie cineva sa ne zica ca viata nu se rezuma doar la a fi puternici , la a nu plange , la a nu avea depresii. Pentru ca trebuie sa le facem.Trebuie sa facem de toate. And, that's a fact.
Si ma oftic acum , pentru ca lucruri urate se intampla celor mai buni dintre oameni. Oameni , care iti lumineaza ziua , oameni plini de viata si zambete , oameni cu care dupa ce stai poti sa zici : " Now , that's a great soul !" . Oameni care iti fac bine , dar oameni despre care nu stii niciodata ce secrete pastreaza, cum se consuma singuri , cat de greu le este. Sa fie pentru ca ne gandim atat de mult la persoana noastra incat devenim indiferenti fata de ceea ce se intampla in jurul nostru? That's bad .
But , privirile spun totul...watch closer .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu