Powered By Blogger

vineri, 30 iulie 2010

Vacantaaa

Vacanta mea a inceput pe nepregatite. La modul azi ne hotaram , maine plecam ! I like it more like that. Asa nu ma mai stresez ca imi trebuie aia si aia , alea pe care niciodata nu le am pregatite. Asa ca plec cum o fi. Si asa am plecat mereu.
Buun. Plecam . Stabilim si ora . Foarte matinal ne place. 5.00 .
La 00.30 Hrimiuc ma suna sa ma roage sa plecam mai tarziu. Dar eu , nunununuunun la 5 am zis ! Point is, eu am tinut sus si tare cu 5 dimineata , eu am intarziat jumatate de ora. I surrender. Imi cer scuze pe aceasta cale, caci atunci tineam sus si tare ca ceasurile voastre sunt stricate.
Anyway , vacanta a fost misto , am povestit o groaza , am ras o groaza, am cazut in noroi incercand sa ma tin de un palmier de pe un gard ( noooooooot funnY !) si celelalte lucruri naspa i s-au intamplat Roxanei :))) . Dar ea s-a distrat oricum si asta conteaza !
Mister M. a trait primul sau in an in care sa nu se intoarca acasa prajit all over . Asta pentru ca desi nu recunoaste are o prietena smart care stie sa aleaga creme de plaja :))) . Sa va zic si voua si secretul , alegeti-le pe cele mai scumpee !! :))
Pe langa asta au fost lucruri care m-au deranjat mult cum ar fi gunoiul in exces , plaja cam murdarica,apa la fel , si pestii aia ciudati care m-au impiedicat ca intru in apaa ( nu va ganditi acum ca au facut paravan si dansau cha-cha in timp ce imi spuneau stay away from the water , nu , dar am preferat sa nu ma intorc acasa cu vreo parte a corpului umflata bine ). Deci, am stat cuminteee si m-am linistit cu gandul ca si plina de nisip si incinsa e bine.
Aaaaaaand desigur ca i-am stresat pe toti cu statul la soare. De dimineata pana seara. Si m-au injurat mult, I think. Dar sa va explic dragilor , eu intre orele 9-11 respectiv 16-19 nu ma bronzez !!!! DELOOOC !!! Soarele ala desi pare incredibil nu are efect asupra pielii mele. Nustiu de ce. Nu vreau sa aflu. Ideea e ca trebuie sa stau in orele de varf , adica atunci cand toate canalele de stiri urla sus si tare : CANCER ! I know, but femeie draaga prezentatoare, daca eu nu ma bronzez in alte ore ce fac? Siiiiiii, in afara de toate astea , eu nu folosesc crema. De protectie ma refer. Caci, daca as folosi si crema va dati seama. OMFG. No bronz at all. Cata inconstienta stiu ! Asa ca toata lumea trebuie sa stea from 9 to 7 sa-mi faca si mie pe plac. Multumesc ,multumesc !
Sa va explic :
Mister M : Din cauza ta stau la ora 13 branza tot pe plaja si simt cum ma prajesc ca shaorma .
Paula : Da stiu, si eu te iubesc .
And that was that. End of story

2 comentarii: