Powered By Blogger

joi, 5 august 2010

Noutati .

Una pe care o stie toataaaa lumeaaaa , si cand zic toata lumea I really mean it e caaa mi-am pierdut actele. Dar stati chill ca le-am recuperat. Datorita unui domn dragut care m-a sunat sa vin sa-mi culeg actele si portofelul si cardul si tot ce mai aveam in el, adica toata viata mea.And so I did. M-am dus frumusel, mi-am luat actele, i-am multumit omului si cam atat. A, si mi-a venit inima la loc. Thanks God ! Asemenea gesturi se fac rar, mai ales ca toti banii au ramas in portofel. Stiind ca majoritatea gasesc un portofel iau banii si il duc la politie gol.... Nu vreau sa ma gandesc.
That's all. Subiect inchis. Morala? De acum am doua portofele. Unu cu actele si altul cu banii. Om intelept , va spun !
Second subject. Adica preferatul meu. Eeee caaa lumea isi cumpara haine in disperare , mie mi s-a pus pata pe un nou telefon. I meeeaaaannn obsesie mare. Da MARE ! Mi-am cumparat acum ceva timp un telefon cu touchscreen. fashion, fashion,fashion. NOT. Tocmai ma gandeam sa va ziic ca eu nu sunt multumita deloc de touch. Da deloc !
And sooo am inceput sa caut altceva . Si am gasit. Sa va arat :



Isn't it beautiful? Oh yeah it is . <3


Subject nambar 3 . Ma intreb oare cum oamenii peste 50 suporta caldura. Caci sinceer eu la cei 20 ai mei si simt ca ma sufoc. Dar nu renunt la plaja. And the rest of the fun. Nu renunt pentru ca stiu ca in curand ma intorc in orasul meu friguros, Brasov. Si acolo da, o sa duc lipsa de soare, canicula,zile calduroase,plaja,etc.
Subject nambar 4. In ultimile zile am meeers mult cu bicicleta.Pana aici totul ok. Miscare, sport,sanatate ,calorii pierdute,good. BUT din pura curiozitate euuu nuuu maaaaaaaai pot cu cainiii de pe strada. Really. E absolut scarry. De fiecare data cand ies mi-e frica sa nu ma intorc muscata. Peste tot sun. Peste tot mananca, se plimba dupa bunul lor plac, latra la cine vor si se inmultesc mai cv ca iepurii. Asa caaa zic eu ca ar fi cazul ca cineva sa faca ceva pana nu o sa ajungem mancare pentru acesti cetateni care nu platesc impozite. Sooooooooo????
Anyway, nu uitati sa va cumparati crema de protectie, sampon cu push-up si sa faceti miscare cel putin 30 de min pe zi. IN REST , totu-i bine.
NOOOOOOT.

2 comentarii:

  1. What? sampon cu push-up ? :))
    Ce zici de Brasov, ca nu-i cald? E lesin tata...

    RăspundețiȘtergere
  2. Daa, sampon cu push-up :)), reclama la tv .
    Cat despre Brasov, cand o sa ma intorc eu adica in octombrie siiigur o sa fie frig . Acum da, peste tot e lesin.

    RăspundețiȘtergere