Powered By Blogger

vineri, 6 august 2010

What makes a good woman a great woman?

The fact that one cand handle a gun , and the other one can't. Sa fiu mai explicita.
E de apreciat ca barbatii vor in general femei dragute,sensibile,papusi de portelan pe care sa le ia dintr-un loc si sa le aseze in altul doar pentru ca meciul de footbal nu se vede chiar bine de parul mult prea mult spalat cu sampon cu pushup. Buuuuuut , in the end men want a woman that can handle a gun, a situation, not only a pair of heels and some shitty make up,right? Of course.
Mie imi lipsesc multe din caracteristicile unei femei extrem de feminine. Nu am fost niciodata si nici n-as putea sa fiu. As putea totusi sa par daca stau ca o papusa nemiscata si fara sa vorbesc. But that's impossible.
Sooooooo if I were a man ( not a boy, a man) as incuraja femeile sa stea singure in picioare ( la figurat desigur) . Sa nu mai vorbeasca doar ca sa nu adoarma , atunci cand eu (barbatul) singurul lucru pe care-l fac e sa n-o ascult.Pentru ca oricum o sa-mi mai zica lucrul ala de 10 ori , 11 chiar daca imi da si mesaj.
I absofuckinlutly hate lame woman. Femeile care sunt disperate dupa atentie. Ma refer aici la bagare in seama. Femeile care isi descopera anumite parti ale corpului pentru a fi atragatoare sau femeile care sunt insistente peste masura . Cel mai mult cred ca as uri femeile care nu stiu ce inseamna cuvantul nu. NU DOMLE ! Nu? Nu inseamna nu, and that's it. Deal with it. Dar pentru ca eu sunt femeie si nu barbat ( dammit) as putea sa spun ca urasc barbatii care nu inteleg semnificatia lui nu.

Anyway, to get to an end, as putea sa zic ca am vazut un film (Killers se numeste) acum cv timp care e bun atunci cand you wanna see a hot guy , a love story and some guns. And killers. Soooooo here it is. I like Ashton here, don't rili like her but it's a funny movie si merita vazut. Sunt sigura ca multi l-au vazut deja :)))...Sau multe?



Nu mai visati fetelor.Ne-am inteles da? Am zis saa nuu !!

3 comentarii:

  1. pai man din blog dar filmul cum se numeste?:)) k asta nu ai zis si vreau sa-l vad si eu:P

    RăspundețiȘtergere
  2. man n-am mai zis , am krezut ca toata lumea a vazut filmul astaaaa :D . Dar am modificat pentru tine. :*

    RăspundețiȘtergere