Powered By Blogger

sâmbătă, 7 august 2010

Scriu acum. Mor mai tarziu.

Postez ca sa nu raman iar in urma cu statistica. Desi cred ca o sa scriu acum cat ma mai tin puterile si o sa pic mai tarziu urmand sa dorm pana nu se stie cand.
Am stat ore intregi la plaja azi si tin sa mentionez ca nu mi-a ajuns. Psihic. Ca fizic gata gata sa cedez ... la modul ca organismul meu nu mai suporta. Chiar deloc. De data asta. Cate grade au fost azi? Nu-mi spuneti, nu vreau sa stiu. Intrebam asa...
Daaar ceea ce m-a ambitionat doamnelor si domnilor a fost faptul ca desi n-o sa va vina sa credeti o babuta venita o data cu mine a rezistat mai bineee !!! Si inca nu plecase cand am plecat eu. Likeee doooh. Si sigur avea pesteeee 60. I mean it ! Plus ca era superbronzata. ( am ajuns sa invidiez babele erghhhh...)
Lenea a pus stapanire pe tot. Mai ales pe creierul meu. Ceea ce nu e bine,stiu. Cel mai iubit partener al meu somnul pare sa ma corupa tot mai des, cat mai multe ore. Ceea ce nu e bine iar stiu. Caci o sa se termine paradisul de acum si urmeaza perioada aia naspa cu trezitul la 6 si frigul si etc you know. Si atunci sa ma vad cate zile pe saptamana plang si injur. NUUUU, nu injur am glumit. Imi place la nebunie sa fiu trezita de o alarma idioata la ora 6 . MhhmmmmmmmmR.
Cat despre partea cu lenea, chiar mi-as dori sa scap de ea, insa ma iubeste asa mult jur incat nu pot sa o dau afara cu forta. Ar fi nepoliticos.
Si mai am o problema ca sa inchei pe ziua de azi. Nu inteleg vanzatoarele nepoliticoase. Deeeeeeeeeeci le urasc. Bine, nu le suport nici pe cele extrem de amabile si pupincuriste. (punga va rog)
Daaaaaaaaaar , din moment ce esti pus intr-o functie, fie ea si de vanzator , trebuie sa iti faci treaba bine nu? (sau nu ca suntem in Romanica?) Oke, si daca trebuie sa iti faci treaba bine atunci trebuie sa fii cat de cat amabil cu clientul (subliniez cat de cat ) si sa ii dai ceea ce iti cere. Asadar, stau eu acum si ma gandesc la o conversatie pe care am avut-o cu tanti care urma sa imi inchirieze un shezlong.
Ma apropii de obiect si incerc sa stabilesc un contact vizual cu dansa,scot banii ii dau si-i zic pentru ce.Desi ar fi trebuit sa se prinda singura.
Imi zice
- Da , uite-l acolo, ia-l si cauta un loc sa te asezi. Vezi si tu pe unde gasesti.
Adiiiiiiica cum? Ce? C'mooooon !!!!
Ma uit in stanga ma uit in dreapta, du-te tu Paula dupa sezlong ca eu stau la umbra imi beau sucul si ma odihnesc frumos , ca doar nu eu inchiriez.
Si cum m-a impins cel rosu si cu zambest naughty, am luat sezlongul si l-am tarat pe ritm de scartait ucigator printre oameni, sau peste oameni .
La un moment dat duduia imi zice
- Vezi sa nu lovesti oamenii.
Si atunci o alta tantica inteleapta se trezeste:
- Auzi duduie, da de ce nu iti faci tu treaba in loc sa dai indicatii ???

YEeeeeeeeeeeees , 10x Goooooooooood , raman datoare, mi-am atins scopul. Si data viitoare n-o sa mai fiu draguta .
End of story.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu