Powered By Blogger

miercuri, 18 august 2010

Mhmmmmmmmmmmmm

"When your gut tells you something is wrong, listen to it. Then wash that feeling away with a Coke. "
I agree.
Zilele trecute mi-a fost rau, rau adica nu rau in sensul ca as putea sa ajung la spital , doar rau.
90 % din persoanele carora le-am povestit au zis ca totul i se datoreaza sticlei de Cola.
Si Da, meritul e al ei.
Buuuuuuuut , acum stau si va ziic cine a fost langa mine in sesiune , si la fiecare iesire in oras , si seara la filme cu floricele? Si la mec ,si lista poate continua.
I refuse to believe ca acest suc mi-ar putea face vreodata rau. Si totusi, n-o sa-l mai beau. Nu promit nimic , doar o sa inceerc? Ok? Ok.
( Sa nu-mi ziceti ca Fanta,Sprite,Pepsi e mai bun, ca nu va cred ! Apa frate ! Apa !)
Am umplut blog-ul cu acest subiect si ar fi cazul sa incetez. Am incetat.
Vorbind despre blog, ieri eram absolut convinsa sa-l inchid. But here I am writing.
Si o sa-l mai pastrez pana ma hotarasc ce fac cu el! Mwa-hahahahah ! That was mean !
Pana data viitoare iubiti-va mult !

Un comentariu: