Powered By Blogger

miercuri, 28 septembrie 2011

Cheers to happiness

Lunile trecute am scris un post despre lucrurile care nu ne fac atat de fericiti  . Stiu ca sunt multe , fiecare avem nemultumirile si micile lui frustrari, de aceea am hotarat sa scriu un post si despre situatiile care ne fac sa zambim !
O sa incep eu cu o lista , ce cuprinde 10 lucruri sau situatii care ma fac pe mine hepi . Desigur ca astept pe mail lista ta, a celui care citesti , pentru ca intr-un viitor post sa le afisez pe toate aici , pe blog.
Sooooooooo, shall we begin ?

  • cel mai mult ma bucur atunci cand  ma suna cineva drag , fiindca stiu ca s-a gandit la mine !
  • zambesc fara rost atunci cand ma trezesc dimineata si afara chiar daca e toamna  inca e cald si frumos
  • atunci cand Mister M. ma imbratiseaza mult  ( I'm a hugger , remember?)
  • momentul de final cand gatesc si mi-a iesit ceva bun ( desigur ,imi place si cand imi iese o poza frumoasa a felului de mancare pe care l-am facut :D )
  • trebuie sa recunosc, am o satisfactie cand imi infig piciorul in pedala de acceleratie ( si-mi place sa si claxonez. mult.)
  • mai nou, imi sclipesc ochii cand vad ceva galben de imbracat. ( sau orice altceva galben. sau portocaliu. dar mai mult galben)
  •  ma bucur enorm cand cineva imi face un cadou, orice cadou, cat de mic ( la randul meu imi si place sa fac cadouri )
  • imi place sa-mi cumpar multa inghetata. Fiindca n-am voie sa mananc nimic rece. Si asta o face si mai delicioasa.
  • Mi se pare dragut momentul cand aud o piesa la radio , si-mi place din prima !
  • atunci cand pe strada trece o masina superba si nu e condusa de un cocalar ! ( ups )
Asta e lista mea ! Nu uitati, le astept pe mail pe ale voastre ! Have a great day .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu