Powered By Blogger

vineri, 23 septembrie 2011

On my mind Friday morning

  • De ce nu pot dormi si eu normal , asa cum alti oameni ( normali ) pot ?
  • Vreau sa zic , ce-ar fi sa am si eu un somn linistit fara vise ciudate si mult sange? Ar fi frumos .
  • Cate coincidente au avut loc aseara pentru ca eu in loc sa ajung sa vad "Crazy stupid love" am ajuns sa vad "Abduction" ? DA ABDUCTION CU TIPUL FARA TRICOU DIN TWILIGHT ! ( care e pb?)
  • Imi place mult orasul  Braila cu atat de multe reparatii si modernizari , dar cineva sa ne dea niste cizme de cauciuc pentru plimbarile pe Calarasi Street. ( Please.please.please.) Pentru ca altfel o sa ajungem sa ne plimbam pe bulevard si ar fi urat sa calcam boschetarii in picioare.
  • Tot mai des ma gandesc ca incepe facultatea. Un yeeeeey cu multe semne ! nu ar fi suficient .
  • Ia uite ce unghiute dragutee , pe bune acum vara asta am fost pe sclipici mod .    





  • Cica si urmatoarele tot in mintea mea sunt . Nooooo , nu recunosc nimic !!






Trebuie sa zic ca am inceput sa scriu postul asta dimineata , dar nu stiuuu cum am reusit sa il termin la pranz ! Have a great weekend !!!








   

Un comentariu:

  1. f frumoase cizmele imi plac mult iar culoarea toamnei ne surade perfect:)...in legatura cu orasul pe front mai avem de lupta u cavalerii si sabiile:)))) poop paulici:*

    RăspundețiȘtergere