Powered By Blogger

vineri, 14 octombrie 2011

It's Friday ! okay !!!

Azi chiar am ce sa povestesc .
Azi mi-am facut curaj si m-am dus la dentist . Singura ! ( inca nu mi-am scos tot ce trebuia dar urmeaza:))) )
Azi am fost la cumparaturi si mi-am mai luat ceva galben ! uhm
Azi obsesia mea pentru iphone se agraveaza. Rau de tot .
Azi a iesit soarele si a fost frumos tare. Frumos si frig. Dar sa retinem . Frumos.
Azi am stat 7 ore cu Mister M. fara sa ne batem ! ( recoooord) Sa ne batem prieteneste. Ok? Ok.
Azi am mancat o budinca superdelicioasa . De vanilie. Cu frisca. La cantina. Stop.
Azi a inceput pentru mine oficial weekend-ul . ( In care mi-am propus sa studiez niste "organe de masini" si exact asta o sa fac )
Azi mi s-a pus pata pe o melodie, perfecta pentru ascultat in masina in timp ce Mister M. se chinuie sa vorbeasca la telefon. Si nu poate . De muzica mea. Ha.ha.ha . Melodia se numeste "Howlin for you " si e interpretata de Black Keys.
Azi adica acum va doresc un weekend superminunat !



xoxo, dear rockstars !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu