Powered By Blogger

duminică, 16 octombrie 2011

Over the weekend...

Dragilor , maine e luni. In weekend a fost grozav . Grozav de plictisitor. A nins , a plouat, a nins , a fost frig si a plouat iarasi.
Au fost si lucruri dragute . Sambata , Andra Muntean mi-a facut cadou o brosa handmade . foarte cutteee , cu un arici simpatic!!! As vrea sa ii dau un nume , poate reusesc ! ( daca doriti si voi brose simpatice , Andra mai face , just let me know )

Sambata . eu si Mister M. am gatit/.Impreuna da. Ii place foarte mult sa faca un singur lucru in bucatarie. Sa amestece atunci cand se prajesc lucruri. I know, dupa asta tanjesc si copiii mici. Dar pana la urma ne-a iesit ceva delicios facut de noi doi , together ! I-am facut si o poza , si bineinteles ca o sa scriu si reteta.  Am gatit mazare cu sos si piept de pui. ( reteta refacuta dupa gustul meu ) Daca mai stiti retete cu mazare , sa curga cu retete ! Eu mai stiu doar piure de mazare cu usturoi si rosii. Dar asta poate intr-un alt post :D


Reteta e simpla .

Va trebuie:

* mazare ( marunta)
*o ceapa
*ulei/, delicat, condimente( piper, sare,oregano,si ce va mai place)
*1/2 piept de pui ( sau unul intreg daca va place cu mai mult)
*patrunjel,marar
*sos de rosii

Mod de preparare:
Puneti la calit intr-o tigaie uleiul cu ceapa. Dupa ce s-a calit ceapa adaugati sosul de rosie si putina apa si lasati sa scada ,iar ceapa sa se topeasca in sos.
Intr-o alta cratita fierbeti 10 minute mazarea, scoateti mazarea, si fierbeti iar dupa ce tocati cubulete pieptul de pui.

Dupa ce sosul din tigaie e ok , adaugati pe rand mazarea , condimentele, pieptul de pui si putina apa . Lasati totul sa fiarba pana scade sosul . Si asta e ! Simplu nu?!
Speer sa va iasaaa !!!
xoxo,dear rockstars .


Un comentariu: