Powered By Blogger

vineri, 28 octombrie 2011

See ya October !

Astazi nici nu am simtit ca a fost toamna ! A fost cald si ne-am plimbat mult , am facut poze , filmulete, cumparaturi , we had so much fun !
Frunzele sunt si ele unde le e locul , aparatul foto la feeel  .
Nu a fost vineri azi 28 Octombrie, a fost mai degraba sambata si am reusit sa-mi prelungesc cartile la biblioteca. Mi le-au prelungit cu inca 10 zile !!!! :( Cum poate cineva folosi doua carti de aprox 300 de pagini fiecare in doar 20 de zile ?  Inteleg , sunt doar 5 carti in toata biblioteca si ataaaaaaaaat de multi studenti dornici sa invete ! Right.
So cateva parti ale zilei de azi :D




I hope you all have a great weekend ! Halloween is hereeeeeeeeeee ! Almost.
PS : Anul asta o sa ma costumez in piulita. :)))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu