Powered By Blogger

marți, 19 ianuarie 2010

Ele .

- Hi God !
- Hi ?!
- Yea . Look , am nevoie de una mica , bruneta fasneata , mancacioasa , megavorbareata , fara pitzipongisme in cap si foarte dashteapta ! Ai?
- Am.
- Goooood. I'll take her .
- Nooot sooo fasssst ( said God )
- Ok. Then deliver her to this address ! Here , take it. Thanks .You rock God ! Love ya !
- Asta a fost tot ?
- OMG . NOT . Mai am nevoie de una buna , bruneta , careia sa ii placa dulciurile , sa vorbeasca urat si sa arate semne obsecene ! A da si sa vina cu multe valize dotata! Ia zi God , se face ? Mita ? A NU? Bine. Tac .
- Ai vrea sa ma lasi sa caut asa ceva ?
- Da da . Astept . A si sa nu fie moldoveanca . Te rooog.Alt+F4 ca sa iesi de acolo God. Ma grabesc pe bune . (blushin')
- Nu se poate . Am doar o moldoveanca . O vrei?
- Oh nononononon . Argghhh ok God thanks, butt.. no !
- Ok . I'll send you o blonde one then.
- C'monn God , please not blonde hair ! O sa iau moldoveanca. E perfecta!
- Are you sure pumpkin?! ( caci asa ma alinta my God)
- Yeahh ! Cand sosesc pachetele ?
- Pai prima o sa vina imediat dupa tine , si moldoveanca din cauza bagajelor mai tarziu.
- It's perfect !
- I know. I'm perfect.
- (raised eyebrow ) Te cam lauzi .
- Nu . Eu nu ma laud . Eu reprezint modestia.
- Of course and I am the pope !
- What have you just said ?
- Nothing , wasn't me ! The devils I think. They're playing 'Leapsa' you know.. stupid devils..
- Out ! Out pana nu te zbor in hell .
- Do they have men there ?
-No , only devils.
- Ok. Not interested . I still like men. So buh-bye now.

Si asa m-am ales eu cu ele. C & E . Thanks girrrlsss ! You rock !


PS : ... God loves us . I'm sure .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu