Powered By Blogger

vineri, 8 ianuarie 2010

Mister M.

Just like a star across my sky , just like an angel off the page . . .






Mister M. Exact el . Am promis solemn atunci cand am creat blog-ul ca nu o sa abordez persoana lui in nici un fel adica scriind, postand poze sau comentarii despre domnul meu. Insaaaa , stiti voi fructul oprit e cel mai dorit , tentant si al naibii de ispititor. Just like in my case .


You have appeared to my life , feel like I'll never be the same . . .




Vi s-a intamplat vreodata sa va schimbe o persoana complet ? cred ca da. Sau o sa vi se intample . Sa deveniti de la o persoana un pic egoista , bine un pic mai mult , bine GATA FOARTE EGOISTA am zis, la genul de persoana care se gandeste de doua ori inainte sa faca ceva ce ar putea sa-l raneasca pe celalalt . Stiu ca se numeste si maturizare insa la mine totul se datoreaza lui . El care imi zice zilnic cat sunt de incapatanata , ca n-a mai cunoscut o persoana atat de dificila si de schimbatoare ca mine . Ca sunt ciudata si nu ma intelege niciodata . Da stiu , si voi credeti la fel , ca niciodata nu stie ce gandesc. Dar ca ma iubeste asa cum sunt , plina de defecte .


You've got this look I can't describe , you make me feel I'm alive. . .



Si va zic , chiar daca mi-a ordonat sa nu-l laud , ca e foarte destept , si mai ales e foarte sensibil si bun. Atat de bun incat prefera sa ma lase sa ma incapatanez doar sa nu ma raneasca si sa cedeze el pentru binele Nostru. Meaning , el e personajul pozitiv , eu cel negativ . In majoritatea cazurilor insa SHT ca asta n-am recunoscut oficial inca . Doar pe blog aici unde nu afla nimeni !



Can't find the words to write this song of your love . . .



An so it is. Nu ma prea pricep sa fiu romantica , sincer nu ma pricep deloc si nici nu ma vad fiind asa , poate de aceea aberez incontinuu aici si practic nu zic nimic frumos despre el in cuvintele mele simple daaarrr daca mi-ati vedea moaca atunci cand il vad ati intelege tot fara sa va explic eu atat. Cred ca eram intr-un fel datoare sa iti explic cat esti de minunat dragul meu avand in vedere prin cate lucruri de fac sa treci zilnic si cate toane de copil prost trebuie sa imi suporti si sa nu uitam la cate trebuie sa renunti pentru mine. ( iesiri la bere , cs , somn , nervi etc etc :)) ) .


Just like a star on the sky ... just like oil on my hands ... all love to love you.




And I love to love you too. Because it's always different. Because tu ramai acelasi insa ma iubesti diferit in fiecare zi . Pentru ca ai incredere in mine si imi asculti parerile fara sa razi de mine. Pentru ca ma lasi sa visez si ma accepti asa cum sunt si nu in ultimul rand pentru ca ma ajuti sa adorm zambind .



To : my Mister M. Thanks for your everyday love and understanding.

5 comentarii:

  1. M-ai emotionat ma mazarichi :x Norocos M. :*

    RăspundețiȘtergere
  2. ha? da?nu afla nimeni?huh am dat eu peste blog`ul tau te zic eu lui Mister M al tau:))) kidding! nice blog`ul tine-o tot asa egoista mik ce esti:P:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Iti multumesc Mister M ca esti asa
    Sa nu te schimibi tu daca poti....un pic pe she

    RăspundețiȘtergere
  4. timpul tau se masoara intr-un an
    vazut prin osciloscop ca o forma de unda
    sinusoidala...timpul tau vibreaza sub unde elastice intoarse mereu spre a te privi acoperita de raze colorate si parfumate..timpul tau este alcatuit din toate tensiunile si curentii unui circuit compus pe inima ta urmandu-si cursul spre sursa infinitate...in toate orele agitate de scoala,
    nu ti-a fost frica macar o data ca
    orice scurtcircuit ti-ar putea ucide
    TIMPUL...???:P

    RăspundețiȘtergere