Powered By Blogger

sâmbătă, 26 decembrie 2009

The Snowman

Va place zapada ? Desigur ca va place. Cand afara sunt peste 10 grade si e soare. Si zapada nu e neagra sau nu e mocirla si nu e in oras. Mie imi place zapada aia care miroase a iarna intr-o zi de primavara.Ziceti ca nu se poate huh? Ei bine da. Din moment ce temperaturile o iau razna,propun sa facem acelasi lucru.Tin sa mentionez ca mi-a placut caldura de azi maxim.Am stat pratic in tricou mai mult de 5 minute si nu am simtit nevoia sa ma imbrac cumva , nici sa fug in casa cumva.Deci a fost cald ! Si a fost misto caci pe langa soare a fost si foarte multa zapada, prea multa pentru o zi de iarna, exact de multa pentru o zi calduroasa.Acesta fiind spuse sa urmarim povestea uriasului. Si constructia lui.
1.Avem nevoie de una bucata mini-elf dotat cu 4x4 .




2. Alta bucata elf , un pic mai evoluat , dotat cu arcuri naravase.





3. Si incepem : Foarte timizi la inceput sa nu sfarsim uzi. De emotie.



4. Lucrurile incep chiar sa ne iasa, insa mormanul de zapada arata tot ca o inghetata.







5. Se aduna alte elemente decorative de catre elful-sef , foarte preocupat de cat de uzi ii sunt pantalonii.



6. Omuletul incepe sa capete o fata , haideti nu fii raii, avea carii pe alocuri, pe alocuri cam peste tot ! shh.




Siii misiune indeplinitaaa ! Snowman is aliveee ! And so priti anddd...fat.. aaand and that's all folks ! :))

2 comentarii:

  1. Foarte frumoasa treaba ati facut cu omul de zapada. Bine va-ti mobilizat, eu din pacate nu am reusit sa ma bucur inca de zapada de anul asta :(

    RăspundețiȘtergere