Powered By Blogger

sâmbătă, 19 decembrie 2009

C'monn Santa do you really need this snow?

Vineri.16.40.Tren.Muuulta lume.Crizata.
- Urasc garile. Agitatia,hamburgerul acesta.
- Mie chiar imi place .
-Cu trenul? Rilli? Damn. NO.
-Nu. Ma refeream la hamburger.
-Oh.
Am avut o presimtire legata de trenul de ora 16 toata ziua, si cu o zi inainte si cu un min inainte sa ma urc in el dar ce sa faci , am fost obligata.Nu, mint . Amenintata sa ma urc. Just kiddin. Ma rog. Sa zicem ca imi doream sa ajung acasa.
Da. Chiar imi doream. Insa ieri. Pe data de 18 decembrie. Asa cum era programat, asa cum scria pe bilet : Plecare 16.40 sosire 22.05 ,18 DECEMBRIE. Neee.Nici o sansa my friends.Ieri just wasn't meant to be. Insa am plecat. Cu bagaje , cu el , cu bagaje, cu hamburgerii oribili , cu cola mea , cu bagaje , cu cizmele ude, cu bagaje and soo on.
Pe peron:
- Vine la linia 3.
-Nu. Trenul vine la linia 2.
- Oh shit great ! Acum s-a gandit sa se razgandeasca ca ii place mai mult linia 2 , ca sincer acum linia 2 e mai sexxy si are accesorii mai multe si e blonda si poarta bikinii.
Sa mergem pe linia 2. Trenul chiar in fata noastra. PLIN ochi de studenti cu priviri disperate ca si ale lui, dar nu si ca ale mele , eram ft fericita daca ramaneam acolo , just me,my bed and my movies. Dar ne-am urcat. La etaj chiar. Aaaaand yes we met Santa. Nu glumesc. In timp ce asezam pe locurile albastre ale unui accelerat prea obosit iar in fata noastra guess who? Santa in person. Un batranel cu o barbaaa lungaaa si albaaa. Dar asta nu e tot. Santa era si cu sotia. Exact , sotia. sau ce era. Semanau perfect !!!Nu intre ei . Cu personajele de va ziceam. Si santa se uita la mine , cea mai agitata persoana la mom ala , pt ca nu stiu daca v-am spus ca eram eu , el si ele- bagajele . Care erau multe. Ft multe. Exagerat de multe pentru un tren. Am asezat bagaje peste tot , mai putin pe scaun evident ca acolo urma sa stau , iar Santa , bun om, mi-a luat un bagaj si l-a pus in dreptul lui si mi-a si zis ca o sa aiba grija de el zambindu-mi hmm frumos , la fel cum am incercat sa fac si eu.
Asa. Eram la eu in tren. Eu in trenul disperarii.Plecam. Plecam ca sa stam defapt. Viteza era cea a melcului beat dupa o seara out.Stam.Plecam.Stam si iar plecam. Si stam in gari cat sa numaram absolut toti stalpii.Siii trece , o ora ,trec doua , trei ,... trec trec pana ni se spune :
- Ne pare rau dar la Buzau ne oprim.
Like no shit femeie , eu am platit bilet pana la Braila , si ghici ce? Da asa e , mi s-a zis ca o sa si ajung acolo . Stii cand? Chiar azi pe 18 decembrie. daaar pana la urma ce vina avea ea, saracul angajat CFR ca afara era potop si ca noi , oamenii fara judecata ne-am gandit sa apelam la tren ca sa mergem acasa , luand in considerare ca alt mijloc nu aveam.
Soo.. la Buzau coboram. Super. El zambea. Nu am inteles. Santa zambea si el. Iarrr.. sotia lui era ft calma. Euu... ma gandeam doar sa accepte cei din buzau carduri. Caci.. despre cash.. hmm.. long story.
Buzau sa fie atunci. Ultima destinatie. Hoteluri au oare? raspunsul a venit imediat.
- Ce ma bucur ca ai atatea chestii cu tine. Abia astept sa dorm pe sacoul tau ala bej in gara. Misto.
ahahahahaha. right. IN GARA ?! Momentul in care imi doream sa zic : mummy forget it . I'm not coming home. I'm going back. WALKING !
Santa a facut insa o magie ( asa vreau sa cred ) siii de la Buzau am mai mers.. pana la Ianca , sau inainte, nu-mi amintesc ft bine intrucat stomacul meu chiar o luase razna(de foame).La ianca , am stat si am stat si iar am stat pana cand doamna de la CFR a venit iar , cu ceva ce nu era bun clar.
- Trebuie sa va mutam in alt tren. La acesta s-a stricat locomotiva. Celalalt vine de la Bucuresti si o sa ne ia si pe noi. Imbracati-va si asteptati.Nu va impingeti. Toti o sa urcati .
LIKE WHAT???? WHAT IS HERE??? TITANIC??? Si am ramas pe ganduri. 5 sec. Dupa care m-am imbracat , mi-am luat bagajele , cat am putut sa car desigur caci eram dependenta de EL, EL care nu vroia sa ma urmeze spre usile trenului ,aruncandu-mi priviri gen : esti nebuna. asteptam aici. ce cont? oricum urcam toti in tren.
Yeah my friend, I mean boyfriend , urcam toti dar oare avem toti loc pe scaun? Sau nemultumitii si fitosii stau pe scari?

To be continued . . .

Ps : Santa nu se grabea deloc. Stia ca ajungem. Nu ma intrebati de unde.

Un comentariu: