Powered By Blogger

joi, 24 decembrie 2009

Ho ho ho , Sau nu .

De cand ma stiu nu m-am dat in vant dupa Craciun, adica nu zic ca nu e frumos, sau ca nu e ceva special sau ca nu merita sarbatoarea. Daaaaaaar, impreuna cu agitatie, trafic blocat si multe persoane nu atat de speciale pe langa noi sarbatoarea devine nesemnificativa si-si pierde de tot acel spirit pe care ar trebui sa-l aiba .
De cand eram mica sarbatoarea a fost tratata ca atare , brad facut, mancare multa , bautura , sarbatorit, mese si of course nelipsitele cadouri. Partea cu cadourile era ok , desi parca nici ele nu ma multumeau pe deplin ca sa pot inghiti toata agitatia din casa , forfota , cumparaturile si pe alocuri nervii , care stiti mereu se descarca pe cel mai mic si mai fraier. Adica la timpul acela , eu.
Anul asta Craciunul nu m-a convins ca ar merita atentia mea, de aceea plina de ceea ce avem cu totii in zilele de iarna m-am indreptat spre marile magazine in ultima zi. In ceea ce priveste cadourile am dat-o in bara , but n-as mai fi eu daca n-ar fi asa, cat despre ziua de Craciun prefer sa mi-o petrec dormind sauu.. mancand , desi dormind suna mai bine. Nu. Nu e un post emo. Nicidecum. Doar ca mi se pare ca asta ar trebui sa facem de Craciun, sa ne odihnim, sa stam cu cei dragi noua,sa ne vizitam rudele,sa facem fapte bune siii cam atat. Nu sunt de acord cu indoparea ,la asta ar trebui sa fiti atente fetelor sau macar mancati dar nu pana la epuizare. Cele care sunteti slabe go ahead! have fun!
Nu ii inteleg deloc pe cei care cheltuie pana nu mai pot de Craciun , cum nu ii inteleg pe cei care nu se mai satura cumparand mancare (inutila) , sau cei care blocheaza drumurile in Ajun sau cei care sosesc in supermarket atunci cand acesta se inchide. Nu inteleg colindatorii care asteapta bani sau pe cei peste 15 ani care bat la usa apartamentelor sau acei parinti care isi pun copiii sa cerseasca in seara de Ajun in centru in loc sa-i spele si sa le ofere ceea ce au , ceea ce muncesc ei cu puterile lor !
Cred ca sarbatoarea asta e o mare afacere in schimb. Pt producatorii de Christmas stuff , sau pentru oricare afacerist care prospera in aceasta perioada. Sa fim seriosi, pana si cersetorii prospera in aceasta perioada !!! Ceea ce e bine. Deocamdata.
Imi plac insa Craciunurile departe de agitatie, linistite, colindele dragute , casele mega-incalzite ,fotoliile pufoase unde miroase a portocale si a brad . Obisnuia sa imi placa de bunica mea , omuletul cu obrajii rosii , si mainile mirosind a cozonaci. I miss her. Like I miss a lot of other persons.
Anyway, Merry Christmas everyone! Sa va bucurati de cei dragi , sa dati un sign out si sa mancati portocale si bomboane din pom !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu