Powered By Blogger

duminică, 20 decembrie 2009

Ai putea sa iti chemi renii ..

Partea a II-a . A calatoriei . Eram la coborarea din trenul principal ,cel de ora 16 si urcatul in trenul de venea dinspre Bucuresti. Asa.
Asteptam. Ceasul cat era nu mai conta, deja avea intarziere mai mult decat ne-am fi imaginat la urcare.Mai mult decat si-ar fi imaginat cineva vreodata. Locomotiva era... praf. Adica explodata. La fel ca si mine. Si alte doamne crizate care ma tot intrebau ce se intampla , cand coboram , cum ne urcam.
Am zis hai sa asteptam. Si am asteptat , imbracati in trenul principal.Eu prea nerabdatoare,siii drept vorbind incantata de noua situatie deoarece eu sustinusem sus si tare sa nu plecam din Bv in ziua accea 'minunata'.
Afara? Mda. Zapada pana la brau, ninsoare puternica ,coafura era oricum sub fes .
Si acolo avea sa ramana.Cand.. deodata ce sa vezi? Trenul ala chiar venise. Si lumea chiar se inghesuia sa urce, si chiar se mirau ca eram asa multi . Oare de ce ? Oare nu aveam toti loc? Atunci cum ramane cuu..toti o sa incapeti? Right. Ma gandeam eu. Asa ca am apucat bagajele , all , inclusiv pe EL si am coborat/sarit mai mult in zapada pe care am culcat-o la pamant deloc ( nu mi-a putut rezista ) , sincera sa fiu peisajul era sinistru - sute de omuleti cu bagaje sarind dintr-un tren in miez de noapte alergand cu toate dupa ei spre celalalt tren care celalalt tren era mult mai inalt si avea scari mai multe.. caci era un rapid.
Si am ajuns si la acele scari , in fata mea pustoiace disperate ca altfel nu pot sa le zic zaau , se tot impingeau si carau ca si mine bagaje enorme.
Am reusit sa imi urc bagajul si m-am urcat si pe mine l-am asteptat si pe el si eram acum toti sandwich presat intr-un spatiu care urla de durerea omului prea plin.
Noul tren , era frumos , eh hai chiar m-ati crezut? Noul tren era un pic mai normal decat primul . Avea locuri separate de coridorul ala unde ne aflam noi iar sus erau chiar locuri incapatoare pentru bagaje si erau culmea goale , dar nu am indraznit va dati seama , sa dau buzna peste oameni , chiar daca asta ar fi insemnat sa eliberez jumatate de hol. Pe mesele oamenilor .. era mancare , n-am putut sa nu observ si dulciuri .. ceea ce m-a demoralizat de tot.
M-a surprins faptul ca si oamenii astia de veneau de la capitala tot cam 11 ore facusera pe drum , ceea ce demonstra ca trenul lor era mai incet dar mai rezistent , sau macar locomotiva.
Langa mine , era doar el , eu ma descurcam cum puteam si anume plina de nesimtire mi-am asezat bagajul si am stat bine merci pe el. Atmosfera era misto.Un baiat de la armata , sau ceva de genul , a dat drumul la o manea caci i s-a parut lui ca prea eram noi tristi cu fete posomorate si lungi si nemancate si etc.Iar cu muzica adica pardon maneaua la maxim am inceput sa ne miscam , incet la inceput ce-i drept , mult mai repede cu timpul.Progresssss.
Ce s-a intamplat in timpul in care am mers nu pot sa va zic exact , caci ochii mei au cam cedat si ei somnul cucerindu-ma exact in momentul in care army boys aceia se pregateau de alte povesti cu colonei si alte lucruri miltaresti. Mi-ar fi placut sa ii ascult , pe cat posibil fara manele dar am adormit. Nu stiu sigur insa daca cu bale sau fara. O sa ma interesez.
Si dormea Paula , cand deodata zbang zbang zgomot. Great ! Exact cand ti-e lumea mai draga si somnul mai profund trebuie sa se auda ceva sa iti strice minunatia. Timpul trecuse , si Santa reaparuse !!! Era la geam. Statea. Se uita. Eu prea fericita si adormita m-am gandit ca poate isi cheama renii si in felul acesta scapam de aglomeratia din gara de la Braila , de drumurile inzapezite, de taxiurile costisitoare etc. SOOOOOO , renii erau solutia. Orice Mosh adevarat are asa ceva , deci ce mai astepti? Dc nu ii strigi pe geam? Am putea sa ne urcam din mers , suntem doar 4 persoanee.. ma rog plus bagajele mele sa zicem ca am fi 8 . Dar renii tai zboara deci.. nu ar fi o problema.A! Nu mai ai benzina la sanie.Damn it!A cam picat planul A. Si am ajuns la planul B , opritul in gara , fugitul din frig , caratul de valize , concert de Mozart in stomac. Si in sfarsit in taxi. Unde mai pui ca era bataie pe aceste mijloace de transport?
-Nu. Noi am venit primii , stam in frig aici langa masina. Cum sa ii luati pe ei?
Uite ce e baiiii chestie masculina ca sa nu te jignesc , eu si omul asta suntem rude intelegi, doar nu crezi ca ma lasa pe mine in frig sa te ia pe tine impreuna cu acesta ... tot un fel chestie masculina prea subtire si prea prost imbracata. Da . Asa as fi vrut sa ii zic. Si am si gandit-o dar n-am mai apucat pentru ca eram prea ocupata sa-mi misc dintii pe ritm de schelet ambulant.
Si am plecat. Home sweet home mi-am zisss. Dar hmm.. chiar credeati ca asa usor ajungi in patul tau? Mhm nu. Singurul regret pe care il aveam era ca.. Santa se pierduse sau probabil ca isi chemase renul-taxi sa-l ia impreuna cu doamna sa.
Noi , doi , eram acum intr-un taxi care ne ducea acasa , sau asa speram.Si stiti voi speranta chiar moare ultima,insa a mea a murit fix cand mi s-a zis ca trebuie sa merg pe jos impreuna cu tonele de bagaje pana acasa. Asa ca fiecare a mers pe drumul lui prin zapada creionand carari cu bagajele , eu zici ca eram de la primarie fix venita sa dau zapada. In patul meu insa n-am ajuns , nu n-am murit , din pacate, am poposit in alt loc cam ca acasa unde m-am odihnit bine dupa filmul vietii mele .
Annd... I was happy , there was food , real food . Tks Santa . Stiu ca tu ai facut totul posibil and... Ps : bring me something nice this year and... sweets . Lots of.Hope you'll get my letter. Of course you will. Stai de Craciun la noi in Braila .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu