Powered By Blogger

luni, 21 decembrie 2009

Baby rock with me !




Sa zicem ca e iarna.Defapt chiar e.Si afara e caaam alb. Siii stiti cam ne apuca asa o melancolieee pe vremuri din acestea. Si ne apuca rau rau cand incepem sa cautam poze sweet (meaning love pics dooh nimic nu stiti ! ) Ce e frumos cand cauti love pics? Da. Te gandesti la cineva. Cineva anume. Si te identifici cu cei din poza , chiar daca tu nu apari, desi ti-ai dori sa fie vara si cald ca in poza si tu sa te pupi pe arsita. Wake up. It's December.Meaning winter. Right.
V-am povestit de o prietena de-a mea care e nebuna? A nu? Hm. TREBUIE. Deci era vba despre o prietena de-a mea, ea , nu eu , nebuna. Greseste destul de des. Cu persoanele cu care NU ar trebui sa greseasca si apoi cauta love pics. Da , stiu ce lame e . Ea. Prietena mea.
Deci , data viitoare cand gresesc pocneste-ma ! Nu-mi mai zambi asa frumos si magulitor si nu-mi mai spune cat de minunata sunt . Pentru ca nu sunt ! Adica vroiam sa spun ca nu e . Ea.De va ziceam ca greseste. Aaand.. those 3 words you know I can't resist them so stop writing them or..worse telling them. Nu zic ca nu-mi plac Doamne fereste ! Bine , repeta-le zilnic.
Caci va ziceam ca e nebuna . Asa . So.. ce spunea ea mai departe? zicea ca ii pare rau si caaaa yeah she will skate with you. Chiar daca e frosted si dependenta de batiste.Si da , o sa te lase sa ii citesti si blog-ul , chiar daca asta inseamna ca o s-o internezi adica vroiam sa zic o sa ii cumperi o ciocolata enorma , sau bomboane .. erhh mai bine ciocolata , sau hai bine daca vrei tu ambele.
Da. Cam asta a fost tot. V-am zis eu. Crazi woman... gezaz. Mie mi-a placut sa scriu aici ce nu am indraznit eu sa zic, adica ea , adica eu pentru mine. Asa e! ati inteles bine.
And Ps : I love summer ! But it's winter. Anyway. Astept bomboanele alea de dupa gard , in caz ca stiti voi.. ajung.. la .. spital.. ma trimite.. keep in touch !

Un comentariu: