Powered By Blogger

sâmbătă, 5 decembrie 2009

Mosuleee , mosuleee ! Aici aici !

Voi stiti ce seara importanta urmeaza ? Sper ca da , ca altfel o sa iasa rau , si chiar daca abia ati aflat inca aveti timp sa dati o fuga pana la un magazin sa ii luati EI ceva . Ea apreciind foarte mult lucrurile astea. Minuscule dar importante. Nu foarte scumpe. Si nici foarte pompoase sau spuse cu vorbe foarte dulci . Scurt si la obiect , clar din care sa rezulte ca va pasa . Mie nu-mi plac cadourile alese prost ,pt asta exista cadourile generale , iar de Mosul asta se gasesc muuulte cadouri generale.Astea generale vin din partea persoanelor pe care nu prea le cunoasteti evident. Caaaaaaaci alfel , ahahaha , trebuie sa fiti foarte subtile doamnelor si sa sugerati din timp ce va doriti , daca nu stiti sa sugerati spuneti direct , o sa fie mai bine sa primiti ceva ce va doriti decat ceva scump si nedorit care sa ceara si un zambet fals .
Sooo , asa cum spuneam am intrat in ceea ce numim romaneste FEBRA CUMPARATURILOR DE SARBATORI , pe care eu personal o urasc , adica sa umblu eu prin magazine si sa ma imbulzesc si sa ma bat pe ultimele cadouri? Nope . No way . Cel mai bine sa le cumpar din timp , dar azi nuuu , azi greseala mare. Cum mergeam eu am realizat ca TREBUIE sa iau anumite lucruri pentru persoanele importante din viata mea. So far , so good. Good la inceput k dupaia a fost foarte prost. M-am batut pe o lumanare care era galbena, pentru ca mie imi place galbenu si pe aia vroiam sa o cumpar si da am reusit , am invins. In marile magazine isterie. Am zis damn si am iesit . Iar dupa ore bune am iesit , de data asta in oras. Am iesit sa ma imbulzesc nu altceva , sa ma calc in picioare ca sa vad un nenorocit de brad care o s fie inca o luna in acelasi loc , dar m-am supus majoritatii si m-am pozat si am stat frumos la brad , brad care pare blestemat aici in Brasov , sau sta prost cu echilibristica si le mai da si la altii defectul. Daca anul trecut a cazut ditamai BRADU , am zis ca era imens? cred ca da. Anul asta bradul imens a zis ca el nu vrea sa se mai sacrifice , ca deja stramosul lui a murit tot pus la pamant : pe sistemul Pune-l la pamant , pune-l la pamant. Si asa bradul de anul acesta i-a lasat pe prietenii lui , STALPII , sa cada . Si asa cadeau stalpii , bombardamente nu altceva . O nebunie . Oamenii ... raniti da. Cativa. Nu se stie exact numarul dar era o victima care tipa cand a venit salvarea. Eu.. hmm .. sunt bine. DAMN ! ... ATENTIE : stalpii au cazut imediat dupa ce Andra (cantareata) a laudat sprijinul primariei pentru aceste minunate ornamente , concert bla bla... ! Haidetii toti sa cantaaam : E asa frumoosss orasuuul , cad stalpiii mai ceva ca avioaneleee ulalalalala !
Asta a fost .
PS: Daca ati fost cuminti Moshu' o sa va aduca si voua un stalp ! Can't wait to get mine .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu