Powered By Blogger

marți, 26 ianuarie 2010

Not !

Ce sa mai zic , am intrat in mania facebook-ului. Defapt am intrat demult. Dar in ultima vreme peste masura. Meaning, vine sesiunea dar eu tot pe facebook sunt :)) . Nu inteleg insa rostul unor oameni care imi dau friend request si nici macar nu ma cunosc , sau ma rog cunosc e prea mult , nu au schimbat doua vorbe cu mine ever ! Si-mi dau add , ca sa ce? A da. Ca sa vada cate lucruri minunate postez eu zilnic pe facebook ? NU . Asta clar nu . Avand in vedere ca nu postez nimic iesit din comun. Sa-mi vada pozele ? Hm. Poateee .Si pe cativa i-am facut si prieteni. Pe facebook.Nu in viata reala. Oameni pe care nu-i cunosc. Insaaa, niciodata nu zic nimic , omuleeeeeeeee vrei sa fim friends ? Ok. TALK then. Daca nu , nu merci , nu ma mai adauga. Mie imi place sa vorbesc . Mult. EXTREM DE MULT ! BINE? Asa.
Inca o chestie tare . Mi-ai dat un comment. Te-ai facut remarcat ok inteleg si asta. Astepti inapoi? Omule , nu suntem pe hi5. Era hi5 mi se pare ca e pe sfarsite . Pe facebook te bag in seama daca imi pari interesant , daca nu ciaules, si NU returnez commenturi . Sau poate returnez daca imi scrii cv foarte funny care ma poate bine-dispune. Adica again sa ai ceva de spus, de preferabil mie.
Nu-mi plac 'flirturile' pe facebook. yach ! Sunt lame si nu le vad rostul. Poti sa incerci sa ma cunosti si altfel decat pe facebook. Altfel decat prin intermediul chat-ului de pe facebook. Recunosc insa ca ador sa palavragesc deci discutiile funny again ies din aceasta categorie. Putem fi funny fara scopuri cupidoniene.
Soo acestea fiind spuse , am doar 62 de prieteni pe facebook , oameni pe care i-am adaugat pentru ca stiu un minim despre ei , sau macar am schimbat privirile o data pe strada ! And again mi se par lame oamenii care folosesc facebook ca sursa de barfa , like : 'Mama ce poza si-a pus cutareasca pe facebook !' sau stuff like that. You know what I mean.
Therefore folositi facebook-ul cu mare atentie siii nu disperati daca nu aveti sutele de prieteni facuti. Nu e graba .

2 comentarii:

  1. Adevarata aia cu facebook-ul :))
    Mi te si imaginez zicand toate astea intr-o pauza asa repede repede, cu accentul ala usor sasait al tau :)) Which is fun. Si parca din spate mai urla cineva "hai paula sa luam pufuleti" si pleci repede injurand iar de tema la mate. Miss the old times.

    RăspundețiȘtergere
  2. :)) true . Miss them too . Not math times .Si parca mi-e dor si de pufuletii aia pe care hmm ciudat nu i-am mai mancat demult ... ceee buniii mai eraaau !!!

    RăspundețiȘtergere