Powered By Blogger

miercuri, 13 ianuarie 2010

Things that I loveeeeee !

Fiiiiiirst placeeeeeee ! Tananananana . Bautura aceea care iti lasa gura apaaa , care merge cuu tot ceea ce inseamna JUNK FOOD si e a naibii de gustoasa , care merge perfect cu un Cheeseburger , cartofi prajiti , chipsuri , cu doua cuburi de gheata si putina lamaiee ! Uite-o ! Clasica , acidulata , megapopulara , grozavaaa Colaaa !

Ps : Copiii sa nu consume !




Locul doi , activitatea mea preferata pentru dat kg jos , care in ultima vreme s-au tot pus :)) , here it iisss , ice ice babyyy !!! Luati-va partenerul de viata si torturati-l o ora pe gheata , o sa va indeplineasca toate dorintele doar sa iasa ! Muahahahah .



Locul trei , chestiile acestea masculine , foarte puternice care iti fac pielea de gaina cu sunetul looorrr agresiiv care parca transmit un sngur mesaaj : Shut up and drive ! Uh Uh .

Am ales obsesia mea recenta .



Locul patruuu : I love my camera . She's greaaat ! And big. And always with me . She adores me too . :blushing:





Locul cinci , ca tot ma obsedeaza acum tehnologia , prietenii sa stie ca prefer pe roz , nu , nu sunt pitipoanca , pur si simplu e mai feminin. DA ? Ne-am inteles DA ? Bun.




Soo am ajuns laaa loocul 6. Da . Hobby-ul preferat ? SOMNUL . Aaand .. desigur ca sa dormi iti trebuie un pat , iar mie imi plac paturile acelea mari si fluffy si albe siii mega-primitoare in care ai dormi cu zilele , te-ai trezi saaa.. stiti voi .. si ai dormi la loc de dragul lui. Patul ala care sa nu te lase sa te trezesti la ora 7 dimineata de dragul lui. Absolutly adorable.





Hmm .. despre locul 7 ce sa va zic , stiti zilele alea cand nu aveti chef sa mergeti la manichiura ? Sau cand aveti chef de unghii scurte , ingrijite fara prea mult efort . Ahaaaa . That's what I'm talking about. Pentru asta exista oja neagra. Care btw e superba. Si eu o iubesc. Total.





Locul 8. Eu nu iubesc cainii.Cei maidanezi, deloc. Nu-i suport cand se uita la mine gata sa ma muste , sau cand maraie cand trec pe langa ei in orasul natal. Insaaa , iubesc pufoseniile acelea mici si albe , incredibil de sweet numite Catelusii. ma topesc cand ii vad , cand ii tin in brate si as dormi chiar cu ei in acelasi pat . Creizi woman ce vrei .




Locul 9 . Nu stiu de ce le-am pus pe locul 9 sincer .. pe ele .. camasile care pe mine ma fascineaza . Mereu. Imi fascineaza si cardul. Sort of magic shit. Dunno.




siiiiii in sfarsit locul 10 ca deja nu-mi mai ajunge blogosferaaa ! Am pus pe ultimul loc hainele pentru caaa hmm .. nu sunt atat de speciale cred.. everybody wears them !!! :)) Anyway mie imi place sa port rochite . Si-mi place vara . Si-mi place sa fie cald. Si-mi place sa adie vantul in rochita. Si gata . Am terminat. ce bine. Stiu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu