Powered By Blogger

vineri, 5 februarie 2010

Life . . .

Sesiune. Daaaaaaaaa. A fost . Si va mai fi. Multe nopti nedormite, mult stres ( pentru astia mai constiinciosi dar si mai fraieri ) multe pahare de Cola <3 ( castigate la promotie , unu la doua sticle de Cola sau la trei sticle de cola ) , bomboaneeeee , inegalabile scuze ( mi-e foame , am nevoie la toaleta , da ia sa vad ce mai fac amicii mei de pe facebook , mi-e cam dor de mama hmm.. oare ce mai face ... s-o sun deci. , merge cineva la magazin? cine are chef de un MD? and so on !!! ). Sesiunea e un lucru absolut minunat din mai multe puncte de vedere . Mai ales pentru Paula. Cum ar fi ... Paula iubeste mult trezitul la ora 12.00 hai 13.00 cel traziuuu , deci se poate dormi mult si fara regrete !!! Apoiii in sesiune poti sa lenevesti mult in camera fara sa te complici cu lucruri cum ar fi ( cu ce ma imbrac maine ? trebuie sa ma machiez , sa imi fac unghiile , sa ma vopsesc ) geez .. nu zic acum sa devenim cu totii niste zombii umblatori dar totusi in sesiune asa ajungem .. legume plutitoare pline de carti caiete notite , conversatii despre profi, examene etc etc . Si desigur , fiecare dintre noi are planul lui pentru sesiune , invatat , copiat , lenevit , picat sau combinari din cele de inainte. Cum e mai bine nu stiu , insa mie imi place de nu mai pot sentimentul cand totul se termina si nu ma apasa nici o grija . A se retine ca nu sunt un fan al tocitului sau invatatului in exces avand in vedere ca eu am inventat scuzele de mai sus . Si in plus examenul e intr-un procentaj mare NOROC . Right . Noroc. Pe care multi nu-l au. Sau asa pretind ei.
Anyway , nu e deloc funny sa stai in sesiune sa te izolezi (de lume , de familie , de prieteni , de colegi) and be honest ... nu o sa iei niciodata examenele daca nu comunici cu cei din jurul tau oricine ar fi ei ( familie , prieteni , colegi) s-ar putea ca o persoana de la care nu te astepti sa iti dea un sfat pretios ( -Nu te duce cu hands la profa X ca s-ar putea sa surzesti) . Am zis !
Soooo , ideal ar fi sa enjoy life in timp ce incerci din rasputeri sa iti intre in cap chestii gen " cuptorul cu rezistenta electrica " .. sau alte utilaje asemanatoare . Si cum sa fac acest lucru ?! Simpluuu !!!! Buy chocolate ! Dar ciocolata ingrasa sau asa se zice . TOTAL NEADEVARAT !
Revenind , I'm sooo glad I'm back si ca pot sa vorbesc iarasi singura aici... si ca am scapat cateva dimineti de trezit la 6 si mers la n examene . Beah. Bad bad nightmare . But I'm awake now aaaand ma can't wait zilele de vacanta in care ma si vad facand lucuri care mi-au lipsit saptaminile astea . E cum care lucruri? Nu se spune. Sau hai bine poate le zic intr-un post urmator.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu