Powered By Blogger

duminică, 21 februarie 2010

Dupa caaaa...racter.

Zilele trecuute , foarte trecute defapt de cand nu am mai scris eu aici ( preocupari,pregateli ,intelegeti zi importanta se apropie) mi-am facut un test .
Mda, nu genul ala de test la care va ganditi acum , un test cu ce masina mi s-ar potrivi. Nici una as zice eu , pentru ca nu s-a inventat inca masina pentru nebuni. Asa. Intrebarile din asa-zisul quiz erau destul de " HUH? RILLI?" . Sa va dau un exemplu :
- Ce ai face daca ai avea un porbagaj imens ?
Raspuns pentru majoritatea romanilor : As aduce porcul de Craciun cu el. Si as dormi in el cand ma duc la munte cu cortul caci mi-e frica de ursi in conditiile in care imi place natura si nu vreau sa stau la pensiuni.
Buuun. Am ales varianta cu porcul de Craciun. Intotdeauna mi-am dorit sa car porci. Nustiu de ce . Tot sangele ala. Jertfa suprema. Ma rog.
-Ce ai vrea sa ai in interiorul masinii ?
Raspuns pentru barbati: Piele ! PIELE ! CAAAT MAIII MULTAAA PIELE.
Caci lor le place pielea dintr-un singur motiv , o asociaza cu pielea asa in general... stiti voi avand in vedere ca unii barbati sunt 'maritati' cu masinile lor ! Deci masinile trebuie sa aiba piele.
Sau nu , as mai adauga eu. Pai daca eu vreau interior buline? Na poftim! eu vreau buline. Care e problema? De ce nu vad in raspunsuri asa ceva ? ( Pentru ca domnii de pe site-ul respectiv sunt prea masculinosi , si cred ca ce femeie tampita ar intra la ei pe site sa faca testul? Like doooh' , potoleste-te femeie si lasa barbatul sa iti aleaga masina potrivita. Stie el mai bine. Buline iti trebuie acuma !)
Femeile nu au voie sa poarte pantaloni in industria auto. Nu au ajuns la stadiul asta. Si uite ce e papushe' , eu sunt temperamentala ... s-ar putea sa imi placa exact pantalonii tai barbatesti.Si daca vreau le pun si buline . Ca asa sunt eu incapatanata !
Continuam . Pentru curiosii care vor sa stie ce masina mi-a iesit din intrebarile respectiv raspunsurile idioate pe care le-am dat here it is :



Nu. Nu m-au confundat cu femeia Batman.Dar macar e o masina sport. Si poate ajunge pana la 200 de mii . Muahahaha . Posibil sa aiba o legatura cu "Gallant" dar asta sigur nu mi se potriveste. Nu stiu insa siiigur daca merge sa car porci in ea... asta nu stiu dar o sa ma interesez . :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu