Powered By Blogger

joi, 11 februarie 2010

De cand vorbesc eu singura aici niciodata nu m-a impins doamna , ea , curiozitatea sa ma uit cati oameni chiar citesc . Insa azi , ca na , cand te plictisesti iti vin si idei ( deasta am avansat atat sunt sigura ) m-am hotarat sa ma uit ... desi ma tot loveau ganduri de genul :

- Si daca nu te citeste nimeni? Bun . Daca nu te citeste nimeni as zice sa inchizi naibii ( stiu naibii este un cuvant urat) acest loc de vorbit singura si sa te apuci de lucruri mai interesante .
- Dar stai ca eu nu am lucruri mai interesante de facut . Deocamdata. Ca eu sunt in vacanta si in vacanta asta faci , pierzi timpul . Iar unii il pierd vorbind singuri. Si le face si placere . Vezi eu.
- Bine atunci uita-te ca mai multi de 5 n-ai sa vezi . Si aia familia ta , alesu' pe care il obligi si inca vreo doua colege din politete.
Si ma uit. Si vad 90 . Si ma minunez , imi iau ochelarii ( aragaz cu patru ochi - chiorism ) si ma uit iar . Si ma gandesc ca probabil maicamea din politete a trimis link-ul tuturor societatilor posibile in caz ca odrasla isi verifica cititorii sa se simta bine. Asa , un fel de cadou de ziua ei. Adica a mea ma ! Imbatranesc da. Curand ma schimb la prefix.

Anyway,in alta ordine de idei azi am mancat o savarina ca pe vremea cand eram drac si ma duceam la cofetarie si-mi cumparam una din aceasta si un suc la 0.25 . Absolut yammy. Si ar fi dat orice pentru mersul ala la cofetarie. Astazi as fi dat orice pentru mersul la cofetarie si dormitul acolo.
Iar prajitura minunata am mancat-o aproape jumate caci nu va zic mai vroia cineva , cineva la care eu tin insa PANA LA PRAJITURA , so HANDS OFF ! I MEAN IT !
Stiu, stiu si copiii mici sunt mai politicosi atunci cand nu vor sa imparta , incep sa planga . Deloc orgoliosi ,zau !

Asta cu prajitura insa a fost complet in afara temei cu blogosfera . Da , asa sunt eu imi place sa vorbesc pe langa subiect mai ales cand pe unii chiar ii enerveaza chestia asta ... exceptii facand profesorii mei din facultate hapciu !
Cat despre blog si blogosfera azi am vazut un film cu asa ceva . Julie&Julia .. se facea ca o tanti se hotaraste sa isi faca un blog. So far so good. I-auzi ce idee buna . Unul foarte complicat pentru unele minti ( vezi Paula) si anume un blog pentru gatit . Daaa !!!! Gatitttt ! Si doamna aceasta foarte crispata si constipata ca si mai sus mentionata ca nu o citeste nimeni si cand colo ajunge celebra , scoate o carte si se face un film dupa dansa. Geeeezaz. Daca ar fi asa si in viata reala JUR ca m-as apuca de citit carti de gatit si as incepe prin a fierbe un ou cum trebuie . Mie imi place doar sa le prajesc. La microunde. Cu focul nu e de joaca .

Soooo .... ( simt cand cititi acest "so" va ganditi ca "in sfarsit termina Dumnezeule" ) acesta e un final de post. Nu ! Nu am terminat de zis tot , puteam sa povestesc paginii intregi , insa daca vreau sa ma mai citeasca cineva TREBUIE sa las blog-ul in suspans ... adica atarnat de cateva idei pe care sa le continui in posturile urmatoare , posturile urmatoare si urmatoare si urmatoare . Sadic nu ?

2 comentarii: