Powered By Blogger

joi, 18 februarie 2010

Thumb up !

Mi-au auzit unii rugile si uite asa aflu ca in Brasov urmeaza sa se construiasca cel mai mare patinoar din S-E Europei ! EHEHEHEHE cum suna asta? Suna bineee ! Can't wait . Pentru ca ador sa patinez. Ador mai mult decat sa merg la film sau sa mananc junk food. Ideal ar fi totusi sa nu-l urce pe nustiu ce munte/deal/colina pentru ca atunci chiar ar fi o problema. Si inca o rugaminte mai am ... sa nu fie stilul de a ne lua banii ca la Braila , like c'monn daca depasesc doua minute pe gheata platesc in plus juma' de ora ? Lame.
Astazi am inteles de ce imi place mie sa merg la croitoreasa . Da da , la tanti aia care iti modifica hainele . Iar pe ale mele pentru a le face cu aprox un numar mai mici . YAY ! Imi place pentru ca am senzatia ca menirea ei sa ne faca pe noi , femeile imposibile care nu isi gasesc niciodata numarul perfect la haine in magazine sa aratam bine . Si cand tanti e si draguta mai ca as sta cu ea toata ziua vorbind despre cusaturi. Eh ,nici chiar toata ziua ..
Cat despre celelalte activitati , filmele au devenit un fel permanent activity pentru mine . Si nu ma uit oricum la ele. Ci ma implic. Sufar. Ma rascolesc. Visez noaptea. Ma intristez cand dragostea nu se implineste. Ce mai. Tot tacamul. Si azi noapte din cauza programului dezordonat pe care il am ce implica automat nesomn m-am pus sa ma uit la film. Nu stiu de ce in ultima vreme de cand sunt hotarata sa nu mai mananc atatea dulciuri dau numai peste filme cu teme culinare. La fel ca asta de aseara. Dupa titlu nu ai zice "It's complicated" ... cu ..Meryl Streep... pe care o tot vad in filme in ultima vreme . Jucand foarte bine chiar . Se facea ca era o femeei divortata , foarte talentata in ale mancarurilor ! Yammy as zice eu pana aici. Barbatul lasand-o pentru una mai tanara . What an idiot ! Pai sa renunti la asa bunatate de femeie care stie sa faca croissant cu ciocolata pentru o alta bunaciune de 20 de ani? Inteleg ca-ti place ca are 20. Si eu am . Aproape ( mic apropo strecurat printre randuri :)) ) .Dar eu nu stiu sa fac asemenea minunatii. Cum nici tanara din film nu stia. Si a fost parasita pana la urma. Let's worry.
Cum ziceam titlul deloc sa aiba legatura cu mancarea , dulciurile . Si ce crezi ca face doamna Streep tot filmul? Mda, gateste ! Si nu gateste doar. Dar si mananca ! Si se si minuneaza . Hmm. Mai mai sa imi curga balele pe calculator la doua noaptea ! Tocmai deasta am inchis filmul la jumatate si l-am reluat dimineata. Dimineata nu mi-e foame deloc! SUUCKEERR !!!
Trecand peste micile obsesii adolescentine demult apuse sau recent prezente va anunt ca de azi mananc sanatos. Sau aproape . Avand in vedere ca nu am renuntat la Cola muahaha. Nici nu renut. nu nu. Prea multa sanatate strica zic. Dar am mai redus-o de la aproape 3 L zilnic la 3 L o data la doua zile. Ceea ce e bine pentru inceput. Caci beau si multa apa. MULTA. De foame , de pofta mai mult dar beau. Si ma gandesc la altceva atunci cand o beau sau imi imaginez ca e Cola :)) .
Anyway sa nu faceti asa . Nu ca mine.
O sa revin cu un post despre CARSSS !!! Vorbim ca de la mascul la mascul . Soon.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu