Powered By Blogger

miercuri, 24 februarie 2010

Ce se mai doreste ...

Punctul numarul 1:
Foarteeeeeee important
Nu inteleg de ce domnii de la Yahoo ! nu au facut spatiul pentru sts un piiiiiiic mai mare ... adica pentru aceele persoane ( ma includ subtil ) ce simt nevoia sa impartaseasca cu ceilalti 'amici' din lista un pic mai mult decat o fraza ! Acele persoane vorbind mult de obicei si simtind nevoia sa se faca utile stresand si pe mess cu anumite lecturi. Asa , am lamurit-o. Deci vreau spatiu de sts mai mare ! ACUM !
Macar in vacanta cand ma distrezi si cu un desen TOM & JERRY .

Punctul numarul 2:
De ce nu mai vine primavara odata ??? Vreau sa zic , caldura aia plapanda si minunata pe care o divinizez . Asa nu as mai arata ca un urs umflat cu pompa de fiecare data cand ies sa ma plimb . Caci eu ma plimb des. Asa-mi place mieeee !!
Si ar mai fi si pentru ca incepe scoala si urmeaza sa ma plimb nonstop , chiar si fara voia mea , deci God fa ceva ! Tu esti sefu' ! Rezolvam si noi problema?

Punctul numarul 3 :
Am epuizat filmele !!!! Incredibil dar adevarat. Imi trebuie ceva nou , vreau ceva sa ma motiveze sau sa ma scape de Oprah la care ma uit fascinata de cateva zile din lipsa de ocupatie.

Punctul numarul 4 :
Am inceput sa beau mai putina Cola insa simt ca nici apa prea multa nu mai pot sa beau . Deci? O sa mor de sete? Deci nu. Deci o sa ma intorc la Cola. Si ala care a zis sa bem multe lichide , LIAR LIAR ! Nu pot sa va explic motivele aici.

Punctul numarul 5 :
Mi-am recapatat pasiunea mai veche de a ma uita la footbal si am primit azi un filmulet de la Mister M unde se facea ca o multime de masculi feroce cantau ( tipau mai mult adica ) ceva despre dragoste in timp ce se uitau la un meci de footbal. mesajul? De valentine's we love footbal. Like? Carevasazicaaaaaaa !!!! Rusine!!! Dar uite ceee baietii atletici , cum fug ei dupa mingea aiaaa , si cat efort ... suteaza siii sii sii , sa nu uit sa nu mai salivez , sii siii GOOOL ! Asa mamica , unu peste altul ! E gol , vorba aia.

Punctul numarul 6
Nu pot sa cred ca am scris atat despre footbal.

Punctul numarul 7
Exista un film despre Facebook cu Justin Timberlake !!!! Si filmul va spune povestea celui care a descoperit minunatia , Mark Zuckerberg , si cum a ajuns el sa faca asta . Cred . Acum stau si ma intreb , cand o sa apara un film despre hi5? Ar fi foarte palpitant , zic. Desi pasta nustiu cine l-a inventat .

Punctul numarul 8
Reclama noua de la Redbull e absolut muhahahahaa. Ceea ce o face sa fie minunata . Si ceea ce ma face pe mine sa o urmaresc nonstop. La cea cu Scufita Rosie ma refer. Doar puneti pe repeat ultima faza cand rade Scufita diabolic si o sa vedeti ce amuzant e. Sau nu e. Abia astept sa imi pun rasul ala ca ringtone :)) . Dar eu nu o sa plec la vanatoare de lupi dupa, poate de ursi ! Oh gosh.

Punctul numarul 9
Imi doresc foarte mult un telefon Samsung Star White . FOARTE MULT ! Asa caaa sunt dispusa sa negociez pentru el. E un moft , deasta negociez.

Punctul numarul 10
Final deee vorbit de una singura .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu