Powered By Blogger

sâmbătă, 6 februarie 2010

I _ R _ A

Ghiciti cuvantul. A nu prea va dati seama ? Hmmmm sa va dau niste indicii : temperaturi cu miiiiiiiinuuussss , maini inghetate (oke , nu doar maini , cam TOT ) , multaaaaa zapadaaaa , haine groase, chef de somn mult ( bine fie. asta e valabil cam tot timpul anului la unii dintre noi zic ) . V-am zis cat chef nu am de zapada si iarna ? A nu?? Pfff , tocmai de aceea e cazul sa o fac acum. Lumea toata e entuziasmata de aceasta mareee de alb cristalin , copaci zgribuliti si obositi , blocari in trafic , invazie de turisti in munti etc etc , eu ma rog sa nu se strice centrala caci in anotimpul minunat cine vine sa iti repare asa ceva la -30 de grade ? Nu zic de drum dar cine sta sa ii inghete toate organele reparand tevi si altele?
La noi nici electricenii nu vin in casa la 30 de grade sa repare lumina .. deci bad bad winter ! Me don't like it ! Si obisnuia sa imi placa chiar . Nu demult. Atunci cand aveam totul la nas. Cand nu ma preocupau lucrurile astea de oameni maturi de care eram asa mandra la inceput . Hait ! Ca nu mai vreau. Si ceea ce e criminal : sa urci dealuri la temperaturi cu minus ca sa te duci la examen. Si nu orice examen ciii ALA care teoretic nu e pentru fete ! E o lume a barbatilor , recunoastem , insa dominata de femei , stim cu totii asta , nu are rost sa negam ! Am zis ! Asa ca sa ofticam multa populatie masculina . Continuam. Eram la iarna , what a beauu.. ugly season. Si nu m-ar deranja zapada sincer si nici gheta , daca nu ar veni ele la pachet cu frigul ala care te face sa nu poti sa respiri. Singurul lucru care imi mai ajuta moralul e faptul ca sunt zile in care iese soarele si atunci da-i speranta ca se topesc dealurile de zapada , dar ele dragele nici vorba. INCAPATANARE DOMLE ! Pai cum? Sa nu cedezi tu in fata soarelui ca sa devii ceva lichid , apoi ceva evaporat, apoi iar ceva solid? Adica , pe scurt, sa te plimbi :)) . Chimia ne afecteaza pe toti. Pe mine mai ales . Soooo , de cand zic ca ajung si eu in Poiana , stiti voi acolo unde poti sa te trezesti cu un schior in cap sau peste tine ( depinde daca iti place ) sau pe capota masinii , it depends. Cat despre baietii cu sacul sa nu pomenim de asa ceva , greseala maree ! A te da cu sacul pe zapada fara sa intri intai intr-un cauciuc de masina pentru a-ti feri si anume posteriorul de ulterioarele mici pete vinetii , este o mare imprudenta. Dar varianta buna chiar merita sau cel putin asa am auzit eu.


Ps : Raceala e singurul argument solid sa nu iti placa iarna. Textul de mai sus e un pamflet si trebuie tratat ca atare ! Nurofen raceala si gripa- daca apar manifestari neplacute va rugam adresati-va medicului sau farmacistului !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu