Powered By Blogger

luni, 15 februarie 2010

It's over baby !

Azi iau o pauza de la tot ce inseamna net si blogosfera imi iau milioanele de bagaje si ma transport pe o ninsoare destul de enervanta la mama acasa . Adica , am cam terminat cu stresiunea si cu tot ceea ce inseamna nopti nedormite . Ma intorc to my home town , tot ca sa lenevesc insa intr-un stil mai mare : cu mancare la nas si somn pana la 13.00 :)) . Can't wait . Sa speram totusi ca nu raman inzapezita pe undeva FARA MANCARE !!! Asta ar fi destul de grav in rest ma descurc cu frigul sunt chiar okei.
Buh-bye camin nenorocit ! Ne vedem in martie adica la primavara !( ce departe suna, dar nu e . ) In martie de martisor o sa revin la tine insa nu asa cum am plecat sper cu mai mult chef sa te vad . Pana atunci sa ramai cu the same stupid rules ca eu divortez de ele pentru doua saptamani . O vacanta prelungita.Pe care trust me o merit deplin !
Acestea fiind spuse , intr-un post mai scurt desigur caci debia m-am trezit altfel as fi vorbit mult mai muuuuuuuuult. Promit sa o fac de indata ce ajung acasa si o sa povestesc cum a fost calatorie. Asta daca ajung. Cross your fingers .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu