Powered By Blogger

sâmbătă, 13 februarie 2010

V from Valentine's , ( sau valea ! ? )

Azi 13. FEBRUARIE . Luna pe care dealtfel o divinizez din cauza zilei mele de nastere . So luna cand primesc cele mai multe cadouri. Yay. I love presents. To RECEIVE ! Bine hai fie hait ca-mi place sa le si fac .(hait e un cuvant pe care l-am imprumutat recent de la cineva. Nustiu cine. Daca ti-l recunosti suna-ma la 074..... si ia-l inapoi ! ) Asa . Azi nu e o problema , azi e deja trecut . Insa maineeee, maine e GRAV . Dar ce zic eu Nu e grav e foarte GRAV , ca maine e ziua aia cand ne intoxicam cu inimioare si mult sclipici , trandafirei and so on and so far . Eu PERSONAL nu pot cu ziua de maine , nu prea pot asa in general sa ma gandesc la un cadou potrivit ! As cumpara Alcool , alcool as cumpara insa eu nu prea beau ... si nici el .. soo .. bad ideea ...
Sincera sa fiu acum nici nu m-am preocupat si nici nu poti sa intrebi omul direct
-Auzi bai tu asta de esti iubitul meu , ia zi , ce vrei de Valentine's? AH ? Zi ma ca ma grabesc . Maine e duminica adica 14 februarie si eu nu ti-am luat nimic. Cum? Nu-mi zici ? Pai Glumesti? Da da. Normal ca la tine e mai simplu , iei niste flori si gata misiune simpla. Ca daca ai lua inimioare ti-as da cu ele in cap da . Stii si asta .
Cred si sper ca ziua asta a iubarelii se bazeaza mai mult pe ce faci in ziua aia NU pe ce primesti ! Adica c'monnn preferi varianta cu florile + cadoul sau aia cu facutul ceva impreuna cu EL gen nemaipomenit cum ar fi saritul cu parasuta sau aruncatul cu sfoara de pe o stanca ? Think about it. Aruncatul cu sfoara e chiar romantic plus adrenalina extra bonus. Rilli nice as zice eu. A? Ai rau de inaltime? Nasol. Inseamna ca trebuie sa te multumesti cu florile.
Eu de ziua indragostitilor as face ceva mai nebunesc , spre exemplu un certificat de casatorie pe o zi . Adica , asta da dovada de curaj . Asta da gest suprem de V. day !
Anyway impinsa in culmea disperarii , am apelat la mai multe persoane to save my ass in this mission si da A chiar ma ajuta. Exact in momentul asta . Exact in momentul asta se fabrica surpriza mea de V day pentru El. Si eu raman datoare vanduta . Cuz she saved my ass. A. Si a fost totul gratis . Si nici macar nu a fost nevoie sa ma marit pentru asta . Sooooooo , ce a iesit , o sa va arat maine . Va zic doar ca e ceva video pentru care am ales melodia celor de la Aerosmith - I don't wanna miss the thing .

Good night lovers . Sa va iubiti mult maine. SA VA IUBITI nu sa va umpleti de inimioare . DA? Ne-am inteles da ? Bun .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu