Powered By Blogger

marți, 16 februarie 2010

It is said ca daca ti-e frica sa zbori nu o sa cunosti niciodata Heaven-ul . Kylie parca zicea asta . Nu. Sigur nu se referea la droguri :)) . Sunt sigura !
Azi , azi meaning prima zi de cand sunt acasa nu am facut nimic deosebit.Sau mai bine zis nu am facut nimic nimic. Iar ora 13.00 e istorie. Ora 15.00 insa , ea , chiar e actuala. Pentru trezit . Nu stiu cine ar putea sa iubeasca asa de mult somnul , dupa sesiune, probabil toata lumea insa eu il divinizez . Adica daca m-ai suna laaa..9 nici macar n-as misca jumatate de geana sa vad cine ma apeleaza. Daca m-ai suna la 11 ochiul meu ar refuza categoric sa faca vreun efort , iar la 13.00 probabil constiinta mi-ar zice sa raspund. Si as raspunde. Iar dupa 10 minute as adormi la loc. In aceiasi pozitie. Cred . ( nu in pozitia aia cu telefonul la ureche ! )
Si cand te gandesti ca in liceu eram destul de matinala ... si punctuala... ( nu ca acum n-as fi ! DOAMNE FERESTE ! ) Acum e bine sa ajung la cursuri mai tarziu ma gandesc , nu se stie niciodata cine te remarca din amfiteatru :)) . sau nu. Sau mai bine tac cu acest subiect . Right .
Zilele trecute am realizat cat de praf sunt la cantat. Trusssst meee . Mai ales la cantatul la chitara . Avand in vedere ca nu am mai pus mana pe asa ceva de cand aveam vreo 9 sau 10 ani m-am bucurat sa aflu ca mai stiu maxim o pozitie a mainii stangi si una pentru mana dreapta. Gezaz cum suna asta . Pff. Anyway , chiar daca ar fi cineva dispus sa ma invete again , si stiu ca e , as zice ca e pierdere de vreme cu mine . I mean it ! Pur si simplu nu e de mine , I kept telling this to my parents too...
Vodka mi se pare un sinonim in ceea ce priveste cantatul la chitara pentru mine . Sunt atat de bad singer like I am a bad drinker :) . Nu pot sa o inghit ( like she was a person) deloc. Nici macar cu o tona de suc de mere . Si mie imi place sucul de mere. Mult . Atat de mult incat as bea nonstop.Dar nu cu vodka. Nu. Am o prietena care o adora . Foarte mult chiar . Si cu suc de mere chiar . Weird .
Trecem de la suc de mere , la faptul ca daca tot vorbesc singura as putea sa zic ce cred despre scris. Despre scris in general, despre scrisul online in particular. Azi , am urmarit un film priti strange .. pentru mine .. "Motherhood" . Unde apare cuvantul mother apare automat si cuvantul copil si unde apare cuvantul copil apare si cuvantul probleme si continuand cu regula apare si cuvantul STRES. THE MUM , from the movie era foarte stresata , si pentru ca era stresata , ce facea ? Exact . Scria pe blog . Si cand nu scria pe blog isi facea datoria de mama. Dar scrisul pe blog il astepta cel mai mult. Asta si pentru ca era scriitoare la origine. Anyway my point is ca scrisul asta chiar te ajuta sa scapi de stres , like uita-te cum vorbesc singura si nu ma contrazice nimeni. Si mie imi place sa nu fiu contrazisa. Inca foarte mult.
Si tragand o concluzie care sa aiba legatura cu ce am scris mai sus, scrisul e ca si vodka .. te scapa de stres , daca esti dispus sa o/il accepti. Si eu cum nu pot sa accept vodka banuiesc ca imi ramane scrisul. Pe care inca ma bazez . But now I wonder care dintre ele te poarta to Heaven? Oare ce ar zice draga Kylie? Paaaai ea ar zice ca depinde . Depinde cum rimeaza. Writing e totusi un cuvant lung si dificil.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu