Powered By Blogger

marți, 9 februarie 2010

Dovezi , ecshi etc etc etc

As putea sa scriu o carte despre capitolul "ECSHI " , meaning exboyfriends , si inca una nu foarte funny insa as putea sa-o fac sa para asa . Asa cum vad acum acest capitol . Intr-un mod funny . Pentru ca m-am maturizat (sau cel putin asa cred eu). In copilarie, pentru ca atunci am avut eu ultima oara un ex :)) , viata mea era foarte complicata , sau asa o faceam eu , pentru ca eu eram asa , sau poate ca eu nu eram chiar asa complicata insa imi placea sa fiu deci transformam totul intr-o mica drama. Geez. Bad bad . Never again I said ! Continuam. Si cum ma intorceam eu in micile mele drame transformand fiecare 'mica' romantica intamplare in iubirea vietii mele si fiecare iubire a vietii mele in fiecare mica intamplare nefericita a vietii mele si fiecare mica intamplare nefericita a vietii mele in alte intamplari de acelasi fel , timpul a trecut si am inteles eu cam cum sta treaba . Ca baietii nu-s chiar asa romanticosi cum ii vedem noi ( ci doar vor sa para , ca sa nu zdrobeasca sufletele mult prea sensebiloase ale fetitelor ) ei gandindu-se mai mult la lucruri practice ( pe care eu nu pot sa le spun aici) decat la iubiri platonice si 'aleasa inimii'. Cuz stim cu totii ca asa ceva nu exista , ca inima e un organ ( ca multe altele ) si nu are nimic in zis in hotararea finala de la altar ci mai degraba mintea noastra e cea care decide , ratiunea , bla bla .So far so good. Cat despre ' unde a fost foc ,cenusa ramane' e cam fals , ca cenusa vorba aia e cenusa si e stinsa , si ce e stins il cam ia vantu sau dupa caz il acopera ninsoarea , se dizvolva in ploaie etc etc , deci cel care a inventat asa ceva, cam neinspirat.
Anyway , acum nu aruncati cu pietre ca nu zic ca nu exista si exceptii ( adica baieti perfecti , sau ma rog aproapeee ) ca sunt , cred , sper , inca mai sper .
Si acesti baieti perfecti despre va ziceam ca inca mai exista s-au izolat probabil la polul nord sau cine stie unde zub zapada , sau beau un ceai prin nu stiu ce gaura caci trebuie sa faci adevarate sapaturi arheologice sa-i gasesti. Sau au personalitate si stau ascunsi sub mascile a multor macho-meni de pe la noi ca sa para mai interesanti . Caci daca asta se poarta , asta afisam .
Asadar pana data viitoare cand o sa va povestesc despre ecshii mei (muahahahahhaha) si voi o sa ziceti asa mi s-a intamplat si mie , cam asta a fost tot !

PS : sa nu credeti ca am ceva cu ecshii. NOOO WAAAY ! Asta mi-a venit in minte sa scriu.
PS1: s-ar putea ca un ex sa devina un actual . Vezi multe persoane din jurul tau.
PS2: That's all folks ! I mean it !

2 comentarii:

  1. Draga mea, eu am facut adevarate sapaturi arheologice sa il gasesc, dar baiatul cu personalitate era chiar in fata mea si culmea, nu se ascundea nici sub masca de macho-man. Ar trebui sa imi imprumuti ochelarii tai din cand in cand:)) Cat despre ECSHI, mai da-i naiba:D ca exista un anumit motiv pentru care se numesc ECSHI

    RăspundețiȘtergere
  2. You mini thing , te dai ascunsa :)) , very true cu acesti ecshi !!!

    RăspundețiȘtergere