Powered By Blogger

vineri, 26 februarie 2010

Human .

Cand eram eu mai mica si implicit mai fraera , cu totii am fost asa , ca deeee' , deasta se zice ca experienta vine cu timpul , la fel si schimbarea comportamentului(fraza prea lunga evident) ma enervam foarte repede si compensam sub diferite forme. ( adica pe scurt , faceam urat .faceam urat pentru ca nu gandeam indeajuns) De aceea eu inca incerc sa ma educ , cel mai mult in privinta mancarii in ultimul timp, dar sa nu deviem de la what I rilli want to share.
Eram la 'ma educ' eu subsemnata . My point is that , ca desi simt ca-mi pleznesc doua vene si poate as prefera si un obiect cu care sa arunc ( de preferinta dupa persoana care se joaca cu nervii mei nuca in perete) si in ultimul timp simt asta des din lipsa de ocupatie (trebuie insa sa recunosc ca-mi place sa lenevesc , mai ales daca asta include dormit mult , insa nu pot sa fac asta la infinit .) Si cand eu simt ca explodez , ca o persoana calma ce sunt , sau imi doresc sa devin , incep sa vorbesc , deschis, calm , absolut detasata de problema ( de la atata detasare sunt posibile si lungi rasete fara vreun inteles ) , apoi vorbesc iar tot calm . Si trebuie sa ma credeti pe cuvant caci nu vedeti ce calma sunt desi mi se lovesc doua vene neparalele de tample ?


PS : voi reveni cu alte terapii demne de urmat . Meanwhile, un ceai de tei. Nu e bun pentru barbati , a se lua la cunostiinta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu