Powered By Blogger

sâmbătă, 22 mai 2010

5 things I ...

Azi cineva mi-a vorbit despre un subiect misto pe care tot am zis sa il abordez aici in spatiul meu de vorbit singura. Dar mereu uitam. Desi mereu imi ziceam ca data viitoare despre asta o sa scriu. Probabil ca imbatranesc . Si uit. Daaaa , asta e !
Subiectul era urmatorul : Lucruri pe care nu le suporti. Greu , huh ?
Si m-am gandit azi. Si am ajuns la concluzia ca ar fi fost mult mai usor sa scriu despre lucruri pe care le suport, sau care imi plac .
Dar nuuu , trebuie sa fie invers . Pai daca trebuie sa incepem.
Cum nu m-am hotarat exact ce sa pun pe locul intai si nici nu prea am idee daca topul pe care urmeaza sa il scriu e chiar un top am sa incep intr-o ordine pe care nu am gandit-o neaparat ci pur si simplu mi-a venit in minte. SPONTAN DECI.
Oneeeeeee :
Urasc diminetile cand apuc sa dorm pana tarziu ( cititi mai departe) si aud fosneli de pungi , adica shhhhhhrrr shrrrrrrrrrr nonstop , si iar sa ia punga si iar sa fasaie , si si tot asa. Nu ca innebunesc , ma trezesc si adio somn. Simt ca si cand cineva mi-ar matura pe creier cu o grebla. Si-mi imaginez cum acel cineva moare in chinuri omorat de un bolovan care ii pica in cap.
Twoooooooooo:
Din seria de dimineti in chinuri , IMI URASC TOTAL alarma de la telefon. Stiu , stiu alarma care te trezeste dimineata e menita sa fie asa. ORIBILA. Ca sa iti deranjeze somnul ala pufos si mega dulce de dimineata. Ca sa nu mai suporti sunetul si sa te ridici sa inchizi alarma. Si a mea va zic e foarte dar foooarte insistenta ! Nebuna !
Threeeeeeeeeee :
Un lucru pe care l-am observat la majoritatea femeilor . Statul la coada la supermarket. EU NU POT. Adica , pot , dar imi pierd rapid rabdarea. Mai ales ca de obicei eu cumpar un lucru sau doua si astept o groaza pentru ele. In timp ce , de cele mai multe ori domnisoarele care incaseaza banii se misca cu viteza melcului beat. Geeeezaaaaazzzz.
Fouuuuuur :
Ma enerveaza la culme felul cum se poarta vanzatoarele unei anumite firme , atunci cand intru respectiv ies din magazin. Defapt , nu numai vanzatoarele alea ma enerveaza. Ci absolut toate care ma intreaba : " Va pot ajuta cu cv ?" " Nu domnita draguta , daca am nevoie de ajutor il cer eu" . Exces de amabilitate.Can't stand it. Sau probabil am eu niste minusuri la capitolul asta.
Fiveeeeeeeee :
Si ultimul . Pentru ca lista poate continua. La infinit , am observat.
O chestie care ma deprimaaaa , de ce toata lumea vorbeste despre junk food cand eu am renuntat la ea? De ce panaa acum cand eu turuiam despre cheeseburger , hamburger etc etc nimeni nu ma suporta ? Si de ce brusc va e pofta la toti? Si mancati toti junk? DE CE? Ia gata toata lumea renunta la junk. Sau la a vorbi despre junk. Altfel, nu va cunosc ! Bun. Ma bucur ca am lamurit-o .

In postul urmator probabil ca o sa scriu si despre lucrurile care ma fac sa :D , you know , smile like a stupid kid. So, this is it babe' !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu