Powered By Blogger

marți, 18 mai 2010

OMG u talkin to me?!

Ploua. Ce bine ca am blog.
Sa va povestesc. Ieri, cand ploua ( ca si ieri a plouat nonstop) coboram fericita scarile multe de la scoala. Fericita intre ghilimele ca am uitat. Asa. Cu gandul ca ajung in camera si trei ore le dorm . Si cum vorbeam eu cu mine ,eu comunicand mult cu mine , mai ales cand ma plictisesc , un 'respectiv' (baiat adica) ma opreste din cugetare. Bad , bad , bad ! Not fun .
- Scuzeee, tu esti Paula?
- In my mind: Holly shit , stie deja cum ma cheama . Da nu stie sigur daca sunt eu , ha ! Totusi, politicos rau va zic.
- Aaaa, da, sunt , cred . Sa presupunem ca as fi. E vreo problema?
- Nu nu, nici o problema. Doar ca ... suntem prieteni pe facebook.
- In my mind : Fuckin' feishbuc (scuzati expresia) ! Suntem? Wow, inseamna ca eram beata cand am dat confirm fara sa te cunosc deloc.
- Facebook zici? Huh, misto. Cred. Si?
- Iti citesc si blogul din cand am timp , ma bucur ca ne-am intalnit.
- In my mind : Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm , hmmmmmmmmmmmm stie ca am blog si incearca sa ma loveasca unde ma doare mai tare , sa il testez sa vad daca chiar citeste? neee , hai sa ii dam o sansa. Incercare de a fi politicoasa. ( Nu-mi iese mereu)
- Wow , adica wow! Siiiiiii? Adica si ce parere ai?
- Despre tine?
- Aaaaaaaa, nu. Despre blog.
- Nu-ti zic. ( zambet de cucerire. NOT WORKING WITH ME !)
- In my mind: Like c'monnn dudeeeeee ca sa zica asa, ma opresti pe strada , ploua de rupe, dardaie oasele pe mine si nu poti sa imi raspunzi la o intrebare?Simplaa?
- Aha. Ok. Deci atunci mai vorbim.Prietene virtual de pe facebook.
- E bine ca ne cunoastem acum.
- Eeeeeeeeeeeeee... misto.
- Sper sa ne mai vedem.
- In my mind: Eu cunosc pe cineva care ar spera sa dispari daca ar auzi ce zici.

Carevasazica,ma recunoaste lumea pe strada , ceea ce e rau . De ce e rau? Va dati seama daca ma oprea un ... uuun.. nustiu.. un ciudat ( intelegeti se vreti din asta:)) ) si-mi zicea : Hello, sunteeem prieteni pe facebook , nu te bucuri sa ma vezi???
Brrrrrrrr , brrrrrrrr, brrrrrrrr.
Deci dragilor , acum stau si ma gandesc si am ceva indoieli legate de contul meu de facebook. Sa ramana? Sa dispara? Nu ca n-as vrea eu sa socializez. Nu. E ok sa socializezi . Cand vrei si tu desigur.
Anyway, pentru ca treeeeeeeeeebuie sa ajung si la scoala azi, si peeentru ca tonight ma zbantui puternic ,dupa multa vreme, inchei aici acest monolog.
Somn usor!

5 comentarii: