Powered By Blogger

miercuri, 12 mai 2010

Ffffffffffotbal . Miss S .

Acest post este interzis femeilor care nu cred in minunea de a te uita la un meci de fotbal cap-coada fara sa te plictisesti.
Buuuuuun. Ma bucur ca am lamurit acest aspect deoarece eu sunt un mare fan. Mai ales de doua saptamani de cand ma duc la fotbal , ajungand deci chiar sa urmaresc cativa baieti practicand. Si-mi place. Mult chiar. Imi place mai mult live decat la Tv. E misto sa traiesti minunea unui gol cu o bere ( nu zic aici numele ) langa tine si o punga de pufuleti. Si sa urli cu cei de langa tine (majoritatea baieti) ( nu zic aici cine) GOOOOOOOOOOOOOOL ! Yeah baby , GOooooooooooooooooL !
Pauza.
In care ma ocup cu treburi gospodaresti! Plus o incercare esuata de a-mi pastra unghiile frumoase si lacuite fara pic de zgarietura. Damn.
Pauza.
Desi postul a inceput cu fotbalul , si vroiam sa scriu mult despre asta , m-am gandit sa continui mai lacrimogen.Asa.Mai lacrimogen insemnand ca mi-e dor de o persoana. Demult. Insa azi am realizat cat de mult mi-e dor de ea dupa ce mi-a dat un mesaj pe facebook. Banal stiu. Genul ala de persoana care ar veni la tine oricand , la orice ora , pentru orice de tip de problema. Sau te-ar lua la ea acasa si te-ar umple de optimism. Curiozitate maxima , desigur.
Si acum ca sunt inconjurata de multe alte persoane , de genul feminin ma refer , realizez cat de mult imi lipseste . Si mai stiu ca probabil nu o sa mai fie alta ca ea.Cu minute multe acum stiu sigur ca o sa reusesc sa o sun maine si o sa ma satur de vocea ei . Desi ea nu m-a recunoscut pe mine azi la telefon. Arrrghhh. Se iarta.
So pregateste-te Miss S ca maine sun , si doua ore sa le am rezervate. O sa turui nonstop. Si apoi o sa turui tu. Si tot asa cat am eu chef. Mwahahahaha
Am lamurit si asta . Pauza.
Acum ca a venit vara , am alta problema. Asta iarna sufeream de zapada , de frig , apoi de zile fara soare , de zile cu prea mult vant , etc etc . Acum sufar ca ploua zilnic. What the fuck is wrong with this town? ( scuzati expresia) Ca m-am saturat! Just imagine , in fustita , cald , frumos , ochelari, 5 min dupa nori, vant , ploaie , frig ! Likeeeeeeeee dooooooooooh'? Are you kiddin me? Ca sa nu mai zic ca ajung in camin plouata gata si si siiiiiiii , si da iese soarele !
Enough !
N-ati inteles nimic.

2 comentarii: