Powered By Blogger

duminică, 9 mai 2010

Dreaming

Ca tot am luat o pauza si nu gaseam despre ce sa scriu zilele trecute si am zis sa iau o pauza. Inspiratie zero. De la caldura o fi ma. Sau de la orasul natal? Dunno.
My point is , m-am trezit foarte socata. Azi. De ce ? V-am povestit sau nu , eu visez lucruri foarte ciudate. Fooooooarte ciudateeee. Chestii pe care daca le povestesc cuiva are tendinta dupa sa puna mana pe telefon si sa sune la spitalul de nebuni.
Sa detaliem deci. Nu de multe ori visez morti , sau crime , sau scenarii de filme de groaza.Asta n-ar fi nimic rau ca filmele de groaza sunt chiar dragute mai ales cand ai sansa sa fii tu regizorul. Dar nu , eu nu doar regizez , eu si particip. Personaj principal chiar. Ala care trebuie sa fie ori ucis, ori fugarit , ori singurul care vede ceva in neregula si pe care nu-l crede nimeeeeni. Trist , va zic ! Trist cand nu zbor. Ca de multe ori se intampla sa scap zburand. Fara avion, evident. Bun deci v-am lamurit. Sangele face si el parte din vise. De cele mai multe ori e al meu. Saaaaaaaaadic.
Acum eu stau si ma gandesc ... de ce eu? Intreb pe peste tot daca si ceilalti semeni au asemenea scenarii si traiesc asemenea actiune noaptea. Si raspunsurile au fost majoritatea NU sau FOARTE RAR ! Gezazzzz. Deci voi chiar va plictisiti cand dormiti oameni buni. Pai sa veniti la mine in vis sa vedeti maraton si viteza. All included.
Ceea ce-mi place totusi cand visez ciudatenii nu e neaparat faptul ca tind sa cred in ele , in mesaje bla bla ci pur si simplu ca in vis nu simti durere. DEELOC ! Doar frica. Adica simti ca te sufoci si ca te-ai trezi dar nu poti. Stiu replica cu "ciupeste-te si trezeste-te !" No way ! Nu merge la mine. Sau poate eu , cea din vis nu vrea sa se trezeasca .
Si azinoapte istoria se repeta. Ca doar ce sa faca si ea. Si adorm in jur de 2 .Obosita taaare. Si viseeeeez domnilor pana la 11 azi dimineata. Acelasi tip de vis. Complicat , sadic , infricosator , rezulta un mini cosmar. Dupa multe semnificatii pe care le-am cautat de multe ori si nici acum nu le stiu , ideea e ca am visat cum o sa moor. Coooooooool ar zice unii. Perfect adica , acum stiu pot sa ma feresc. Nu eee chiaar asa. Ca visul nu e prost. Despre mine nu as putea sa zic acelasi lucru. Ca eu aveam in fata scena si nu vroiam sa o vad. Acum stau si ma intreeb . DE CEE Paulaaa??? De ce ? Da , de fraiera exact.
Anyway, ca tot ziceam de vise ciudate , inainte sa ma trimiteti la tratament , noptile ar fi chiar plictisitoare faara ele , desi stiu ca somnul meu si asa putin e praf si probabil si diminetile cand incerc sa-mi amintesc totul in detaliu ca sa povestesc mai departe ca o bunicuta ciudata.

Soooo , o sa va tin la curent zilele urmatoare. Adicaaa scriuuu iaaar. uhu. Acum back @ bagaje caci ma duc in munti dragilor !

5 comentarii:

  1. PS : pe blogger zice ca esti din Brasov, pe facebook ca esti din Braila

    RăspundețiȘtergere
  2. haha
    Azi noapte si eu tot pe la ora 2 m-am pus la somn si m-am trezit la 11:43. Ideea e ca am visat la greu, si bune si rele, chiar visul de final a fost bestial.
    Anyway, eu nu visez foarte des...

    Peste toate astea... unde mergi ?

    RăspundețiȘtergere
  3. Orasul natal e Braila , acum sunt la facultate la Brasov .
    Pai e bine daca visezi... cred ... tot asa vise 'deosebite'?

    RăspundețiȘtergere
  4. nu chiar... ale mele sunt chiar ok:))

    Felicitari ca sustii limba romana

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc , o sustin cat pot si eu :)) , desi scriu intr-o engleza-romana .

    RăspundețiȘtergere