Powered By Blogger

miercuri, 28 aprilie 2010

Postare nefinalizata.ieri.

Multa lume m-a intrebat chiar azi de unde am energie sa mai stau in picioare. Defapt chiar azi m-a intrebat cineva. In conditiile in care eu dorm extrem de putin adica pe sistemul cel nou : "ne punem in pat tarziu si ne trezim devreme" . Devreme insemnand 6 . Sooo early. Mai ales pentru cei care iubesc somnul. La 'cei' ma includ , prima pe lista.
Anyway eu mereu am energie. Unii zic ca motivul ar fi sticlele de Cola . Nu zic nu. Insa nu suport sa stau degeaba. Adica ori vorbesc ori am alte preocupari. Atunci cand nu dorm. Si cum in ultima vreme dorm extrem de rar in restul timpului avem preocupari specifice varstei : probleme in camera de camin, partiale , mers la scoala, alergat ca sa dam ciocolata jos de pe unde s-a instalat,cumparaturi,certuri,experimentam din plin gatitul si facutul pietei.Mwa-ha-ha-ha.
Si pentru ca azi e caaaaaaaald , meaning cald de tot , si ai vrea sa mananci intr-una inghetata , adica as vrea sa mananac nonstop inghetata , m-am plimbat pana n-am putut sa mai stau in picioare. Si inca n-as fi plecat de afara . Atat de drag imi e soarele. Sa fie oare pentru ca i-am dus atat lipsa? Daaa, asta e !
Brasovul e minunat acum. E plin de verde si de lalele. Si de oameni. Si de copii mici. Talking about lil' kids , sa va arat ce am pozat ieri. Eu am fost fascinata , la fel si Mister M. , si cred ca mai toti care au vazut-o in piata acolo unde juca cu porumbeii .
Deci sa va arat . Funda rosie o face magica . Claaar !!! Parul parca mi se pare cunoscut.
Sooooooo here it is !!!!





Sa va prezentam si costumatia , care e pe masura !



Incheiem frumos cu ceeeeeeeeeeee-as manca o inghetataaaaaaaaaaa !!! Hai si niste pufuleti. It's spring babyyyyyyyyy !
Nu uitati sa zambiti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu