Powered By Blogger

miercuri, 14 aprilie 2010

La scoala

Stiu ca o sa ziceti , vai ce post ingrozitor de plictisitor urmeaza. Ei bine , nu. Scoala o fi un loc plictisitor pentru altii . Nu si pentru mine ! La mine la scoala sunt 99.99 % figuri masculine . Si acum toate domnisoarele " oauuuuuu ce misto " ! Mda. Exact ! Ce? Barfe? Never ! Discutii despre footbal? In fiecare zi. And I love it that way. Am invatat chiar si care-i treaba cu livescore and stuff like that . Nu, la pariuri nu ma duc . INCA !!!!
Alta chestie misto e ca poti sa iti faci o parere despre comportamentul masculin. O sa spuneti ca da il stiti. Ma refer la comportamentul ala mascul printre alti masculi.
Se injura des. It's a fact.
Buuuuuuuut what I rilli love e atunci cand eu sunt 'papusa' lor si sunt draguti si-mi fac complimente. V-am zis ca imi plac complimentele? Nu? Mmmmmmmhmmm imi plaaaaaaaaaaaaac . Mai ales cand mi le zic si imi zambesc frumos. Si sunt politicosi. Pentru ca majoritatea sunt.
La cursuri viata e agitata , vorbim despre scoala, masini, pitipoance ,iubite/iubiti , profi,meciuri de footbal etc etc. Cat despre laboratoare . . . se stie ca sunt numai baieti, pentru ca practic daca as incerca sa vorbesc n-as putea. De galagie.
Anyway , being a guy is great. I wish I was one.. but then Goood I love being a woman too. Desi sa fii baiat e mai avantajos. Motive sunt multe.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu