Powered By Blogger

luni, 5 aprilie 2010

Eaaaaaaa..tster !

Incerc sa ma uit la Bounty Hunter , asta pentru ca imi place Gerard Butler . Si pentru ca peste tot aud ca filmul merita vazut . Eu inca incerc sa nu adorm. Si incerc sa ma uit de peste 3 ore ! Mi se pare doar mie un pic plictisitor ? Sau am o problema azi cu povestile de dragoste complicate.
Anyway , cand ajung la final va anunt ! Asta daca o sa il vad pana la final .
In alta ordine de idei,am incheiat raiul bunatatilor azi. Si am facut ravagii , deci presupun ca e timpul sa ma opresc . Pentru ca pot ! Si vreau. Da , vreau !
Alina B. m-a incurajat aseara sa alerg la fel de mult ca pana acum si sa nu mananc inainte cu doua ore . Si sa nu beau acid . Deci asta include inainte si dupa alergat eu sa nu beau Cola ci sa beau apa si sa ma abtin de la doamnele dulciuri. Defapt de la doamnele ma abtin de azi incolo mereu . Da, am uitat. Uitaaaaseeem. Ok?
Cat despre gratare si alte lucruri nu m-am abtinut de la nimic. NIMIIIC !!! Clar? Si aseara am baut vodk , fara suc de mere :)) . V-am spus cat de mult iubesc micii cu berea ? Nu. Ce legatura are cu vodk? Nici una. Ma gandeam la bere cand beam vodk. De Pasti trebuie sa ne bucuram. Toti zic asta . Eu le urmez sfatul. Care e unul bun. Sunt sigura !
Inca sunt in razboi cu cainii maidanezi. Meaning , nu ne salutam pe strada , eu ocolindu-i la zeci de m cand ii vad . Unii dintre ei s-au sesizat domnule si incep sa ma latre ! Like doooh? Cum vrei tu sa trec pe langa tine domnule caine maidanez cand de fiecare data cand trec pe langa un astfel de caine trebuie sa alerg maraton ca sa nu fiu muscata ? Deci keep the distance ! I love it that way !Nu , nu sunt asa cu toti cainii. V-am spus doar cat de iubesc pufoseniile alea mici si adorabile.Desigur ca nu e vina acestor caini ca s-au nascut pe strada la fel cum nu e vina lor ca traiesc si le e foame. Insa pe mine nu vreau sa scrie mancare .
Sooo, pentru ca azi mi-am propus sa ma uit la filme si sa fac ceea ce stiu eu mai bine , adica sa lenevesc , trag aer in piept si ma intorc la comedia de mai sus urmand sa trag concluziile corecte asupra filmului dupa ce il vad in totalitate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu