Powered By Blogger

miercuri, 14 aprilie 2010

Ha . Whaaaaaaaaaaaa

Second post. O sa ziceti wow dar ce-i cu ea ? Are chef de scris prostii. Bine , hai sa se si planga putin :)) . Ca tot vorbeam de sa ma plang .... de cateva zile somnul meu are doar 2 ore . N-am avut niciodata probleme cu dintii. Niciodata pana acum. Am zis totusi ca o sa devina o obisnuinta sa ma doara o masea si o sa-mi treaca la un moment dat insa treaba se agraveaza si ne certam zilnic . Mai mult noaptea. Si ea tipa mai tare. Iar eu plang , ca ea tipa acolo in gura si ma doare. Ma doare rau chestia asta. La scoala ma duc deci cu cearcanele mari si adanci pe care nici o tona de fond de ten nu le acopera. Credeti-ma am incercat. De trei ori chiar. Iar colegii aia draguti de care va vorbeam ma acuza ca arat asa pentru ca pierd noaptea in cluburi. Da, in cluburile pentru persoanele terorizate de masele nebune. Stiu, stiu o sa ziceti da de ce nu se duce la dentist si asa ne scuteste si pe noi sa citim posturi despre masele? PENTRU CA MI-E FRICA. Pardon , mi-e frica de nu mai pot. Pana la give me a pampers please.
Ma si vad in dialog cu dentistul :
- Asezati-va acolo.
- Unde?
- Pe scaun.
- Cred ca tocmai m-am asezat de tot pe podea.Se pune?
Meaning , as ajunge direct la spital lesinata. Erggg NU EXAGEREZ !
Plus ca mai am o idee , cu cat medicul e mai frumos / aranjat/tanar cu atat o sa fie mai naspa . De ce nustiu. Pur si simplu ma simt mai linistita cand vad un batranel cu ochelari. Imi spune ca a incercat multe taieturi la viata lui.
brrrrrr.
O injectie va rog ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu