Powered By Blogger

vineri, 16 aprilie 2010

Yes. I do .

Postul urmeaza sa fie siropos . Siropos rau. Meaning , daca nu aveti chef de dulcegarii va rugam parasiti sala. Adica blogul. Pentru ca acum o sa scriu frumos , si dulce , si o sa scriu romantic. Pentru ca stiu ca pot. Si trebuie sa pot !
O sa fie totusi intr-o romana amestecata cu engleza , la asta chiar nu pot sa renunt. Serios.
Eu de felul meu nu sunt geloasa. Niciodata nu am fost. Desi au fost momente cand trebuia sa fiu si sa sar in sus si sa ma crizez si sa explodez. Nu. Niciodata nu am cerut socoteala decat daca mi s-a dat de bunavoie si niciodata nu am verificat telefonul. Decat daca al meu a fost verificat intai. Tin sa mentionez ca ma enerveaza inegalitatea . Deci , ma verifici , te verific. Ca doar nu o sa cad eu de fraiera sa ma verifici doar tu. E chestie de orgoliu aici. Si eu am mult orgoliu. Din pacate, zic unii. Si cum am acest orgoliu de obicei ma prefac ca nu-mi pasa si o fac pe dura. O fac pe dura si pe indiferenta rau. De obicei cand imi pasa cel mai tare. Pentru ca asa arat eu ca nu ma afecteaza . Fiind dura. Si rea. Si absolut libera. Si sunt acuzata de multe ori ca nu imi pasa. De cele mai multe ori in momentul cand mie imi pasa cel mai mult. Ceea ce e rau. Pentru mine mai ales. Insa abia acum sunt in proces de reeducare. Deci inca invat sa ma controlez ca un adult.
Acum eu nu inteleg ce e cu ideea asta. De sufocare reciproca. Niciodata nu am inteles-o. Si nici nu pot sa traiesc cu ea. Dragul meu totusi daca ma iubesti atat de ce trebuie sa ma controlezi? As intreba. A ? Zici ca nu ai incredere in mine? Da. Bun. Ti-am dat vreodata motive sa nu ai incredere in mine? Nu. Atunci dragul meu cred ca e o problema. Si sigur e. La tine , ca doar nu la mine. Ca mie imi place sa fim fiecare cu treaba lui , iar treaba noastra sa fie treaba noastra. Insa sa existe si treaba aia separat. Eu cu ele, tu cu ei si noi amandoi. Si sa vreau sa te sufoc doar dimineata cand te vad cum dormi... si oricat de mult te-as stresa sa nu te trezesti. Sa-ti zic ca-mi esti atat de drag incat te-as pupa de o mie de ori pe secunda in mijlocul trecerii de pietoni. Pentru ca esti minunat , pentru ca ma iubesti atat de mult si pentru ca nu in ultimul rand esti luat. Committed.
Asta asa ca sa clarificam :)). Si ca eu nu sunt geloasa. Si ca am inceput sa scriu posturi dupa 12 noaptea cand ar trebui sa dorm si sa visez oite. Deci nu.
Anyway , my point is .. ca aveam un point la un moment dat insa ... s-a pierdut in declaratii ... sa incheiem frumos , iubiti-va si atat. Fara alte sacrificiii , fara sa apelati la detectivii. Love is obvious.Always.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu