Powered By Blogger

vineri, 23 aprilie 2010

Ce-am mai facut ? Multe , multe tare . Atat de multe incat nu stiu cu ce sa incep si cum sa termin mai repede fara sa nu scriu romane. Am fost prinsa intre zile cu soare si ploi si am facut foamea mult. Asta nu inseamna ca am vrut. Nu , sa nu intelegeti gresit si sa-mi sariti in cap. Chiar n-am timp sa mananc .Am grija sa imi umplu timpul complet. Caci , daca nu , ma plictisesc , si cand ma plictisesc imaginatia mea o ia razna , ba mai rau sunt pusa pe facut tampenii. Deci , mai bine sa ma tin ocupata . This way o tin si pe za bad me inchisa bine. E foarte smechera , totusi.
Imi place mult sa fac piata in perioada asta , si salivez la salata verde mai ceva ca o vaca ... si-mi place sa merg sa o cumpar , sa o spal , nu si sa o tai.
Nu m-am mai uitat la filme , nu am stat pe facebook ( nu mult ) , am mers insa mult pe jos , chiar si pe ploaie si mor dupa lalelele astea din centru , atat de tare incat am zis ca intr-o noapte sigur fur cateva galbene. Deci ... sper sa apar in ziar. Sau poate sa primesc lalele galbene. De preferat a doua varianta.
Anyway , inca astept primavara. Ca tot nu m-am plans de vreme inca. A venit ea , dar parca vine mai , defapt sigur vine si nu prea ma vad renuntand la cizme. Deci, sa fie cald am zis !
Activitate preferata: somnul.
Somn deci.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu