Powered By Blogger

vineri, 2 aprilie 2010

Inca una va rog !

Nu inca o vacanta. Le iubesc,plus trezitul la amiaza. Inclusiv lenevitul. Partea proasta urmeaza insa cand eu trebuie sa o iau de la capat cu programul naspa ce include trezitul de dimineata dupa ce m-am dezobisnuit de el. I know, life sucks. Hard chiar.
Nu demult am iesit la bere cu baietii. Nu multi. Nu chiar toti baieti. Eram noi , doua fete , o elena si o paula, ei baietii si profesorul de anul DOI de deee REZISTENTA MATERIALELOR. Care iubeste berea. Mult. Atunci de ce ar fi stat 9 ore in bar? Cu studentii? Asa. Continuam. Deci , el , profesorul de RM ( una dintre cele mai temute materii de anul DOI ) la bere cu .. noi. El, vorbind despre viata studenteasca de dinainte de '90 si de toate lucrurile pe care noi putem sa le facem acum. Dar pe care el nu le putea face atunci. Si va zic ca se oftica mult. Mai ales ca a ajuns profesor. Nu-l condamn. Nu.
Si cum sarbatoream noi , profu' acesta se tot uita la noi si se minuna cat de aranjate sunt studentele acum , ca pe vremea lui erau uratele si neingrijite. BAD. Eu as zice ca erau uratele pentru ca erau neingrijite. Dar erau alte vremuri, stim cu totii asta.
Perioada asta e misto insa . Cu oua si cozonaci si prajituri si cozonac si prajituri si cozonaci si bunatati si gratare si mici si bere si mici si bere si bere . Nu facem excese , nu. Mancam doar pana ne saturam. Putin din fiecare , pana le terminam.
Ma intriga insa faptul ca toataaa lumeaaa isi face cumparaturile in ultimul moment. Si eu daca vreau sa-mi cumpar o ciocolata trebuie sa astept douazeci de minute pana ajung sa o platesc . Asta e partea proasta. In rest , da , dar mai fi una , rafturile cu dulciuri sunt cam goale. Mai alea cele cu iepurasii de ciocolata.
Trecand de la iepurasi la altceva , venind si primavara , m-am apucat de alergat. Prima data a fost un total esec, facandu-mi-se rau dupa 20 de minute. :)) Pentru ca toata iarna am adunat ciocolata de pe rafturi. Acum urmeaza partea cea mai grea. Sa o dau jos de pe mine. Si alerg. Ascult muzica. Ma incurajez singura. Si iar alerg. Si mor pe drum dar nu ma las. Pot sa fac asta . Ati inteles? STOP TELLING ME that I can't. Fac deja asta de o saptamana. Si ma simt excelent, si m-as simti vinovata sa n-o mai fac. Ar fi ca si cum m-as trada eu pe mine . Ca si cand ciocolata ar avea de castigat. Ceea ce nu se poate . Ii ajung 6 luni pe ani. DA?
Anyway , abia astept sa va povestesc cum o sa refuz eu micii din ziua de Pasti, carnatii si alte bunataturi. BEREA? Nu. Berea nu o refuz. Na-niah-niah.

2 comentarii:

  1. imi place ce ai scris,de fiecare data knd citesc ceea ce scrii tu ma inveselesc total pentru k totul e plin de viatza,culoare,parca sunt condimentate cu scortisoara gandurile tale...nu refuza berea dar nici bunatatile si sa petreci si pentru mine la gratar...PASTE FERICIT!te poop.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur ca pot sa te inveselesc cu prostiile mele de zi cu zi , Paste Fericit iti doresc si tie , am petrecut la gratar , am facut multe pagube culinare . Te pup !

    RăspundețiȘtergere