Powered By Blogger

duminică, 30 mai 2010

Back to B.

Bine am revenit pe blog . Stiu. Long time pe pauza. Si totusi.
Am multe noutati , ca sa zic asa :)). Frustrari? Si . De toate. Salata. Ca tot a devenit my all time friend.
Azi am facut ceva deeeeeeeeelicios, desi m-am opus mult. Se numeste "crema de zahar ars " si elena a tinut foarte mult ca eu sa bat ouale. Point is, MIXER trebuia sa ma faca mama. A nu v-am zis? Nu avem mixer la camin. Deci le batem cu mana .Pe ele. Ouale. Si a fost foarte amuzant. Mai ales ca eu sunt in stare sa le bat doar cu mana stanga. Deeeeeeeci mi-a iesiiit !! da!!! Nu sunt un dezastru .NU. Si atunci cand o sa inceapa sa-mi iasa mie pana si prajiturile sa mai comenteze cineva ceva. Deci da?
Anyway, ideea e ca acum tastez , ma sterg de bale , iar tastez , caci astept sa mananc . Adica , nu sa mananc , sa culeg rodul muncii mele. Cred ca am facut febra la stanga. Defapt nu cred . SIIGUUURR !!! Asa ca damn sper sa fi iesit buna !

Schimband subiectul subtil de tot , a venit si caldura pe care o asteptam de atataaaaaaaaa timp , si toata lumea sta afara , si se plimba si e o atmosfera de vacanta si e atata inghetata pe la toate magazinele si vine sesiunea si damn shit omg . Mda.
Dar pana vine sa ne bucuram de soare, viata (de noapte) , zbantuieli. Hope so.
Si ca sa inchei frumos ziua de duminica , cred ca ar fi cazul sa imi fac unghiile si sa incerc sa nu le stric pana se usuca, ceea ce sa recunoastem e un chin .
See ya later folks !

2 comentarii: