Powered By Blogger

marți, 8 noiembrie 2011

In time

First of all trebuie sa zic ca iubesc filmele/serialele/desenele animate. TOATE. Si mi se par extraordinari oamenii care le realizeaza.
Aseara am mers impreuna cu Mister M si inca doi prieteni  sa vedem "In Time" . Un film caruia nu i-am dat mare importanta dupa ce am vazut trailer-ul. Poate fiindca ma obisnuisem sa-l vad pe Justin T in rolul de baiat bun,timid,romantic . Insa, filmul de mai sus il surprinde in alt tip de personaj , care pe mine m-a fermecat ( pe langa faptul ca la un moment dat conduce o masina cu spatele :)) ) . "In Time" e exact cum se traduce , m-a tinut cu stresul in inima si am simtit cam tot filmul ca n-am timp sa respir. Senzatie ciudata.
Despre Amanda Seyfried nu pot sa spun nimic. De rau. Chiar mi-a placut. Look-ul ei m-a dus tot timpul cu gandul la viitor, la generatiile urmatoare. Nu stiu de ce ,dar parea scoasa din alte timpuri. ( pe langa faptul ca era o fata foarte bogata ).
Am apreciat ideea, masinile, fata , chiar si pe Justin Timberlake ( and his beautiful eyes) insa Andrew Niccol, (regizorul) ar fi trebuit sa faca treaba cu "zonele de timp" un pic mai credibila decat acele bariere care se ridicau doar daca plateai " cu timp" bineinteles .
Bine ca nu s-a terminat urat , fiindca altfel picam intr-o depresie urata sau incepeam sa plang pe la cinema si vreo doua ore dupa film ( as I usually do ). Deci filmul are un happy end , dar nu unul foarte realist. Un pic SF as spune eu. Asadar , finalul nu prea m-a impresionat ( sa zicem) , daca stau bine sa ma gandesc as fi preferat un final urat dar mai interesant .
Anywaaaaaaaay I loved it ! ( trecand peste mici chestii )



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu