Powered By Blogger

miercuri, 30 noiembrie 2011

Mood : sleepy

     Astazi simt ca sunt in vacanta. Am dormit fara stres pt proiecte, cursuri si alte lucruri. Aseara m-am bucurat ca am ajuns bine acasa. M-am intristat sa vad ca vin dintr-un loc atat de frumos ( chiar si la -7 grade Celsius) numit Brasov , intr-un loc cam trist , plin de gropi sinistre ,caini flamanzi si numerosi numit Braila . Dar si asa , nimic nu se compara cu sentimentul ciudat pe care-l ai si care striga in tine cat il tin plamanii : SUNT ACASA ! Cand esti acasa nu mai conteaza nici gropile, nici ceata sinistra, nici cainii , nici oamenii posomorati de pe strada. Te gandesti doar cum e sa dormi in patul tau moale in timp ce in toata casa e un miros atat de cunoscut si drag. Te imbeti cu fericire cand iti vezi familia si ragusesti caci nu apuci sa povestesti cate ti s-au intamplat, cate lucruri ai facut lately sau cat de multe chestii noi ai invatat. Sunt atat de multe lucruri frumoase care te leaga de locul asta , pe care  te gandesti in fiecare zi cum sa le pastrezi cat mai actuale in memoria ta atunci cand esti departe. Imi place sa ma trezesc dimineata la cat vreau ( si dooorm mult trust me) , fara alarma stresanta de pe telefonul meu , sa nu ma intereseze cine ma suna ,cine vine sau cine pleaca . ( caci credeti-ma  intr-un camin studentesc cam astea sunt 80% din grijile zilnice , mai ales cand incerci sa tragi un pui de somn de jum de h la pranz ! )  Acasa sunt eu. Asa cum ma trezesc dimineata ,in haine largi si neingrijita. Acasa sunt eu atunci cand ascult muzica tare si dansez singura prin casa . Acasa sunt eu atunci cand astept mancarea calda si prajituri multe. Acasa e doar intr-un singur loc .Acasa e acum.
    La cealalta extrema insa e acolo. Acolo unde strazile sunt curate, aerul e vesel,diminetile fac viata sa fie rupta din povesti cu copaci albi inalti si mandri. Acolo unde mergi in fiecare zi si ti se vorbeste de suruburi,piulite,rulmenti,cuplaje,viteza unghiulara,camioane,autovehicule si oameni minunati te fac sa intelegi cat de multumitor e sa faci un lucru sa mearga cu mana ta. Sa stii totul despre el , sa-l faci desi e o bucata de material sa prinda viata. Si sa transporte viata la randul sau . Acolo unde stai cu inca 3 oameni diferiti dar speciali in felul lor, oameni ale caror probleme,dileme dar si toate momentele fericite sunt prezente in viata ta, zilnic.Cu care mergi,mananci,razi,comunici si din cand in cand bei si plangi . ( honest me ) . Acolo e Brasov. O alta casa, o minicasa , dar o megaviata unde o singura fotografie nu ar fi de ajuns. Acolo vreau sa fie mereu.



Ps: acest post este unul megasiropos, tipic mie in zilele delicate, pentru mai multe informatii si peisaje de vis urmariti filmuletul de mai jos. Daca va rog, sharuiti-l pe facebook,blogosfera,everywhere! E timpul !


xoxo my dear rockstars ! Have a lovely evening !







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu