Powered By Blogger

joi, 1 decembrie 2011

Happy birthday,LOVE !

 Pe 1 decembrie acum 4 ani am inceput sa fiu impreuna cu un om minunat. In ciuda tuturor piedicilor peste care a trebuit sa trec,nu regret nimic si il iubesc in fiecare zi mai mult. Suna siropos stiu. Dar merita fiecare cuvant.  Azi , de ziua noastra, ne-am facut cadouri si tot felul de surprize dragute. Pe langa toate astea am mers si am vazut-o pe Miruna Andreea , fetita lui Catalin si a Danei. Un copil care zambeste tot timpul, cuminte si extrem de frumos !
De 1 decembrie spun La multi ani tuturor romanilor, sperand ca intr-o zi sa pot spune sincer ca sunt mandra cu tara mea .


Mai jos e un filmulet pe care l-am facut cu Windows Movie Maker pe melodia lui Adele- Lovesong. Hope you like it !!!
xoxo my dear rockstars ! Enjoy life !

Un comentariu:

  1. multi ani fericiti impreuna!!! sa va completati prin iubire pe zi ce trece si sa apreciati clipa...poop.

    RăspundețiȘtergere