Powered By Blogger

vineri, 23 decembrie 2011

Perfect present for her

         Saptamana asta m-am gandit cam ce cadou si-ar putea dori o femeie de Craciun. Meaning, un cadou care sa se potriveasca pentru TOATE. Indiferent de varsta. Si am ajuns la concluzia ca nu exista un cadou general pe care poti sa i-l faci unei femei. E greu atunci cand trebuie sa alegi un cadou pentru o femeie . Mai ales de sarbatori . Si depinde mult de imaginatie, dar si de femeie. Atunci? Atunci femeile sunt complicate. Si nu sunt toate la fel . Si e greu sa le multumesti. Chiar si atunci cand ai crezut ca ai reusit sansa e mare sa fie invers.
        Mult timp atunci cand se apropia timpul sa primesc un cadou indiferent de ocazie obisnuiam sa fac mici sugestii ( sau mari fie :D ) . Dupa un timp am realizat ca si aceste sugestii pot fi interpretate gresit si nici atunci nu e bine. Asa ca am inceput sa fac liste cu ce-mi doresc , sa le postez aici pe blog  sau pur si simplu sa spun direct. Si totul a fost mult mai simplu ! Eu am primit ce am vrut ( in limita bunului simt) si persoana cealalta a fost scutita de tot ce inseamna stresul pentru cadou. Buuuuuuuun ! Totul frumos si dragut . DAR cum ramane cu surpriza ?! Cum ramane cu reactia atunci cand primesti cadoul ? Unde se duc toate? Exact. Nu mai e nimic. Doar primesti cadoul, multumesti frumos , stii ce e inauntru , cel care ti-l daruieste se simte prost fiindca inca are impresia ca nu a fost in stare sa te surprinda si totul e sec. De unde rezulta (matematic vorbind) ca nici una din variantele de mai sus nu vine fara dezavantaje . Atunci ce e de facut ?  Propun sa le imbinam frumos . Cum se face asta ? Pai simplu . Ascultam dorintele celuilalt , mergem cautam cadoul perfect, sugeram atunci cand e cazul foarte discret anumite lucruri , punem intrebari multe unele in gluma altele in serios , mai pe scurt ne dam toata silinta sa gasim cadoul ala perfect fara sa stricam surpriza si fara sa iesim prea mult in evidenta cu anumite lucruri. Desigur ca cele scrise mai sus necesita multa rabdare si multa dragoste !
        Anyway , revenind la cadouri , zilele trecute am gasit pe asos.com o piesa absolut superba ( nici ieftina ce-i drept ) dar mi-a placut atat de mult incat trebuie sa o postez aici.


O puteti gasi la Bordelle !
PS : mai sunt doar doua zile pana la Craciun si sper ca ati rezolvat treaba cu cadourile ! Daca nu, sper sa le gasiti pe cele perfecte pentru familia si prietenii vostri !


Xoxo my dear rockstars










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu